Aviseringar
Rensa alla

Ångest ångest ångest


Ämnesstartare

Hej,
Jag lider EXTREMT mycket av att mina inre blygdläppar är stora och hänger ut, asså jag får sån ångest när jag ser dem och tänker på det. Och jag är så rädd för att ligga då det känns som att killen (har ingen lol men när jag väl får nån o ligga me) kommer tycka det äckligt och fult. Men vad tycker ni killar? Är det så elr är jag helt ute och cyklar eller är det så att det är äckligt eller fult? 
Pliz svara nuu
//ångest ångest ångest


   
Citera
time
 time

Inte ett dugg äckligt eller fult. Alla snippor är olika, ingen är sämre än någon annan. 


   
SvaraCitera

Asså om man har problem med det så har man kollat på för mycket porrSover


   
SvaraCitera

Helt oväsentligt. Alla ser olika ut helt enkelt.


   
SvaraCitera

Vrf skulle de göra nåt


   
SvaraCitera
Dedu
 Dedu

Det är inget du ska behöva oroa dig för, och om personen du ligger med dömmer dig för det är det bara att kasta hen för det är helt oväsentligt


   
SvaraCitera

Jag har svårt att se att det vore ''äckligt'' på något sätt. Alla snippor ser olika ut, jag har set illustrationer av snippor och det fanns kanske 3 av 30 som jag tyckte såg stora ut. En såg ut att ha halva snippan utanför och jag kommer inte ihåg, de kan jag förstå att man skulle vilja göra en plastikoperation, nu finns det ju inte 30 olika fiffis utan typ 1000-tals eller kanske 3.5 miljarder olika! Din snippa är det inget fel på, var inte orolig! Hjärta


   
SvaraCitera