Aviseringar
Rensa alla

Ångest drabbad ensam


Ämnesstartare

Vet inte om jag kommer bli ensam på detta forum men det är normalt för mig det har alltid varit mitt liv. Förut var det jag som aldrig vågade fråga mina kompisar om de ville ses men nu när jag frågar blir svaret alltid nej jag är upptagen med exempel att städa sen 5 minuter senare ser jag dom ute med någon annan kompis. Alltså är det något fel på mig duger inte jag till????


   
Citera

det finns miljarder människor, så om du menar att du undrar om du duger för socialt samspel, kanske du duger enligt några eftersom det finns många

och man kan ju kanske öva socialt samspel också


   
SvaraCitera

Förstår dig helt! Skicka ett pm så kan vi prata om du vill Glad


   
SvaraCitera

Kan relatera, har varit i liknande situation


   
SvaraCitera

har hänt mig med men nu är det typ att jag orkar inte träffa folk jag inte har något gemensamt med 


   
SvaraCitera

Det är vanligt när man är ung, när man blir litte äldre tröttnar man på att hänga med folk. 

Tex jag orkar inte ens gå på nattklubb med polare längre. Går hellre på bio ensam


   
SvaraCitera

Du är absolut inte ensam om dettaFörvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönt att man inte är helt ensam helt och hållet


   
SvaraCitera

OpiumGod:
Det är vanligt när man är ung, när man blir litte äldre tröttnar man på att hänga med folk. 

Tex jag orkar inte ens gå på nattklubb med polare längre. Går hellre på bio ensam

Hur gammal är du? För att jag är 16 och är precis som dig 


   
SvaraCitera

För mig är det tvärtom, folk har frågat om jag vill följa med men sen när jag inte har orkat och ställt in då blev de griniga. Så jag har alltid fått tvinga mig gå när orken vart svag, vilket gjort det mindre roligt. Tänker fortfarande tillbaks när någon undrade vart jag var. Jag vill gärna veta vad de orkar osv men tar aldrig upp det om det inte kommer på tal eller hittar en tyst minut.

Så det kan vara något man vet om.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
För mig är det tvärtom, folk har frågat om jag vill följa med men sen när jag inte har orkat och ställt in då blev de griniga. Så jag har alltid fått tvinga mig gå när orken vart svag, vilket gjort det mindre roligt. Tänker fortfarande tillbaks när någon undrade vart jag var. Jag vill gärna veta vad de orkar osv men tar aldrig upp det om det inte kommer på tal eller hittar en tyst minut.

Så det kan vara något man vet om.

populär


   
SvaraCitera

dahlbear:

populär

Tydligen. Blir lättare av att njuta långt bort när någon plötsligt skriver igen. Då kan jag stå ut ett år till.


   
SvaraCitera