Aviseringar
Rensa alla

Ångest efter sex


Ämnesstartare

Hola, hade sex i förrgår och har sån sjuk ångest efter det. Så fort jag stänger ögonen ser jag liksom som flashbacks från det osv och får extrem ångest så fort jag påminns om det. 🙁
Det jag undrar är 1) har någon här ångest efter sex?? är det normalt? 2) va faaaan gör man åt det, det här suger:(


   
Citera
Cobrak

Var du positivt inställd till att ha sexet innan handlingen utfördes?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
Var du positivt inställd till att ha sexet innan handlingen utfördes?

jaa, ganska men typ mitt i jag ba nEJ och gick hahaha....


   
SvaraCitera

Varför känner du så? Sex är inget man ska känna ångest för. Hände det något speciellt? Var det med fel person? Sex är någonting man ska se fram emot och tycka är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:
Varför känner du så? Sex är inget man ska känna ångest för. Hände det något speciellt? Var det med fel person? Sex är någonting man ska se fram emot och tycka är bra.

jag vet INTEEE, får alltid såhär efter sex:( skitjobbigt 


   
SvaraCitera

betterthanyou:

jag vet INTEEE, får alltid såhär efter sex:( skitjobbigt 

Hm, tänk bara på att han du hade sex med hade det bra och skönt, och det hade troligtvis du också, så det är inget att må dåligt över.:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Hm, tänk bara på att han du hade sex med hade det bra och skönt, och det hade troligtvis du också, så det är inget att må dåligt över.:)

fast haha tyckte inte det var nice men hjälper inte direkt mot ångest att tänka att han hade d bra 


   
SvaraCitera

betterthanyou:

fast haha tyckte inte det var nice men hjälper inte direkt mot ångest att tänka att han hade d bra 

Okej, synd, men vad är det som gör ångesten då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Okej, synd, men vad är det som gör ångesten då?

jag vet inte? läs vad jag skriver? om jag hade vetat varför hade ja väl inte frågat om d e vanligt eller va man gör åt det


   
SvaraCitera

Försök att prata med personen du hade sex med, det kanske hjälper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-No humanity-:
Försök att prata med personen du hade sex med, det kanske hjälper.

känner ej honom och tror det skulle va lite stelt tbh haha


   
SvaraCitera

:/ 

brkar mest ba få ångest när ja kört utan skydd o typ råkar börja tänka på könssjukdomar. ja menar.. så sällan som många kollar upp sig så ere ganska stor chans att man får nått om man har aktivt sexliv. läskigt me folk som ba kollar upp ifall de tkr de e nått som e annorlunda me deras kön då man kan ha mkt trots int märka det alls

fast e fan mest rädd för herpes faktiskt.. lol

även munherpes .. UGH


   
SvaraCitera

varje gång nån erbjuder mig att smaka på deras öl elr drink elr nått så kmr "du har int herpes va" ut ur mig per automatik 


   
SvaraCitera

behappyok
fast e fan mest rädd för herpes faktiskt.. lol

även munherpes .. UGH

Uh, kollade upp vad det var, usch


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Uh, kollade upp vad det var, usch

mm 😉 

märkt fö livt
bevis på att man e oansvarig o ingen borde gilla en o borde bli utstött från samhället kanske skapa sån isolerat herpes-samhälle typ en tältstad elr nått som dom me ebola får

kmr hata alla me herpes tills den dagen ja kanske har herpes sjlv o typ "MEN ÄLSKA MIG 🙁 🙁 INGE FEL PÅ MIG ELR OSS ME HERPES"

jag har så djävla mkt dubbelmoral just gällande herpes lol
även om ovan va mkt överdrivet 


   
SvaraCitera