Aviseringar
Rensa alla

Ångest eller saknad...


Ämnesstartare

Just nu vet jag inte vad det är.. antingen järnbrist, ångest eller saknad. Har känt mig så död på senaste tiden och vet knappt vad jag gör [sad]

Kan hända att jag har ångest över mitt förflutna och saknar nykärlek... har inte känt det på länge... Just nu har jag bara ett KK-förhållande och han sa att framtiden får avgöra hur det blir. Men jag vill inte ha ett KK-förhållande före ett riktigt förhållande, det låter bara inte rätt.. blir ju då utnyttjad fast jag är helt emot det! Önskar att jag kunde snacka och lära känna någon som förstår mina känslor och som vill mer än att bara ha sex med mig. Jag är så trött på killar som bara vill ha sex hit och sex dit! Varför inte köpa till sig horor i stället för att såra dom som har känslor? Har jag fel eller är det någon som håller med mig om detta?


   
Citera
Ämnesstartare

Men sluta sexa med killen då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men du, du har ett val. Vill du inte knulla utan känslor så gör du inte det. Det är bara löjligt att säga att du blir unyttjad, jag menar, du är ju med på noterna? Gör dig själv en tjänst och avsluta KK-förhållandet så slipper du känna dig såhär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men du, du har ett val. Vill du inte knulla utan känslor så gör du inte det. Det är bara löjligt att säga att du blir unyttjad, jag menar, du är ju med på noterna? Gör dig själv en tjänst och avsluta KK-förhållandet så slipper du känna dig såhär.

Men det handlar inte bara om mitt KK-förhållande, det handlar om allmänt! Alla killar jag försöker med, vill bara ha en sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha vafan

Djurgårdens IF:

Varför inte köpa till sig horor i stället för att såra dom som har känslor?

okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djurgårdens IF:

Men det handlar inte bara om mitt KK-förhållande, det handlar om allmänt! Alla killar jag försöker med, vill bara ha en sak.

Ha aldrig sex på en gång, då blir det lätt sådär. Lär och låt personen lära känna dig först så ni grundar relationen på det, inte sexet.


   
SvaraCitera

Djurgårdens IF:

Men det handlar inte bara om mitt KK-förhållande, det handlar om allmänt! Alla killar jag försöker med, vill bara ha en sak.

men leta upp någon som inte bara är ute efter det då.

kan tänka mig att du letar på fester, och där hittar man bara folk som går dit kuken pekar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta ha sex med honom då, hur svårt kan det vara att låta bli att göra något du uppenbarligen inte ens mår bra av.
sluta träffa svin du lär ju märka rätt tidigt vad dom är ute efter dessutom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ha aldrig sex på en gång, då blir det lätt sådär. Lär och låt personen lära känna dig först så ni grundar relationen på det, inte sexet.

Det gör jag inte. Visserligen hade jag dock sex med en person dagen efter... men förra tog det veckor...

HelylleHerman:

men leta upp någon som inte bara är ute efter det då.

kan tänka mig att du letar på fester, och där hittar man bara folk som går dit kuken pekar

Det är svårt att hitta en trogen som inte vill mer än det.
Och jag går knappt på fester. En fest så låg jag med en kille men han ville lära känna mig o skapa ett förhållande, men nackdelen var att vi bodde för långt ifrån varandra och han var lite för gammal för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sluta ha sex med honom då, hur svårt kan det vara att låta bli att göra något du uppenbarligen inte ens mår bra av.
sluta träffa svin du lär ju märka rätt tidigt vad dom är ute efter dessutom

Jag fortsätter på mitt vis och jag märker om dom är ute efter en sak eller inte rätt fort.


   
SvaraCitera

Djurgårdens IF:

Det är svårt att hitta en trogen som inte vill mer än det.
Och jag går knappt på fester. En fest så låg jag med en kille men han ville lära känna mig o skapa ett förhållande, men nackdelen var att vi bodde för långt ifrån varandra och han var lite för gammal för mig.

känns som att du letar efter ett riktigt förhållande, men ger dig in i ons. hur ska andra kunna anta att du letar efter något seriöst, när du ger dig in i sånt hela tiden? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

känns som att du letar efter ett riktigt förhållande, men ger dig in i ons. hur ska andra kunna anta att du letar efter något seriöst, när du ger dig in i sånt hela tiden? [confused]

Jag försöker hitta någon seriös som vill mer än bara sex, men tyvärr får jag aldrig tur. Lika bra att glida med och bli utnyttjad när det är det enda jag får.


   
SvaraCitera

Djurgårdens IF:

Lika bra att glida med och bli utnyttjad när det är det enda jag får.

[rolleyes]
kanske där felet är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

[rolleyes]
kanske där felet är?

Men vad ska jag göra? Jag har gjort allt jag kunnat.. sagt ifrån att jag inte vill bli utnyttjad och allt, men dom fattar inte..


   
SvaraCitera

Djurgårdens IF:

Men vad ska jag göra? Jag har gjort allt jag kunnat.. sagt ifrån att jag inte vill bli utnyttjad och allt, men dom fattar inte..

alltså, du kan inte förvänta dig att du kommer hitta någon att ha ett seriöst förhållande med bara så.

jag är inte heller så jätteduktigt på sånt här, men jag fattar iaf att ifall jag vill ha ett seriöst förhållande så kan jag inte låta folk leka med mig.

men för att du ska kunna hitta någon måste till en början acceptera att du inte har någon just nu, och tycka att det är ok. annars verkar du för desperat, vilket killar kan vara duktiga på att utnyttja.


   
SvaraCitera