Aviseringar
Rensa alla

Ångest? För liten? Porr?


Ämnesstartare

Jag är 13 år men fyller 14 om 2 veckor, och jag kollar på porrRodnar. Är jag för liten? Förvirrad

När började ni kolla på det?

Och sen får jag alltid så mycket ångest för det känns alltid som att Mina föräldrar vet att jag har kollat på det dagen efter! Finns det någon chans att någon kan se det? För jag kollar på min telefon och raderat alltid historiken osv sen... Men är så himla rädd för att någon ska kunna se Tumme ned

Tacksam för svar tack!!


   
Citera
Yaren

Njae. Är väl helt normalt, du är i puberteten och är kåt. 

Många kollar på porr, själv är det ingen industri jag stödjer, men det känns som att det är ett väldigt ta. Allt kan säkert spåras skulle jag gissa på, men när du nu raderar historiken tror jag inte dina föräldrar skulle kunna söka upp det 😛

Slappna av 🙂 


   
SvaraCitera

kollar inte, men tycker väl att folk får kolla bäst de vill bara de inte får några sjuka föreställningar för sig om hur män eller kvinnor måste vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naav99: Jag är 13 år men fyller 14 om 2 veckor

Grattis i förskott.

Naav99: Är jag för liten?

Naav99: När började ni kolla på det?

Typ samma ålder.

Naav99: Och sen får jag alltid så mycket ångest för det känns alltid som att Mina föräldrar vet att jag har kollat på det dagen efter! Finns det någon chans att någon kan se det? För jag kollar på min telefon och raderat alltid historiken osv sen... Men är så himla rädd för att någon ska kunna se

Beror på vilken telefon och webläsare men kolla nedladdningsmappen också om du inte gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det synns på telefonräkningen så du vet 🙁

Haha lurad!!!


   
SvaraCitera

Naav99:
Jag är 13 år men fyller 14 om 2 veckor, och jag kollar på porrRodnar. Är jag för liten? Förvirrad

När började ni kolla på det?

Och sen får jag alltid så mycket ångest för det känns alltid som att Mina föräldrar vet att jag har kollat på det dagen efter! Finns det någon chans att någon kan se det? För jag kollar på min telefon och raderat alltid historiken osv sen... Men är så himla rädd för att någon ska kunna se Tumme ned

Tacksam för svar tack!!

Helt normalt skall du veta! Tror faktiskt att jag kollade porr när jag var 12 år. Alltså ett år yngre än dig. Det är inget fel i att kolla porr eftersom det är både roligt och ger njutning. Det är inget du skall skämmas för. 
Tycker du ska kolla mer porr och inte bry dig om att dina föräldrar kan komma på dig. 🙂


   
SvaraCitera

Varför de alla kolar på porr tillbed dina föräldrar gör de samtidigt som dom läcker med silon de e helt närtuligt sj källaren jag por och rinkar minst 2 gånger om dan ja vet de e patetiskt men jobbar mycket och det fins ingen tjej som kan tillfredsställa mej så bra. Så titta hur mycket du vill och bry dej inte om vad andra sejer eller tror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naav99:
Jag är 13 år men fyller 14 om 2 veckor, och jag kollar på porrRodnar. Är jag för liten? Förvirrad

När började ni kolla på det?

Och sen får jag alltid så mycket ångest för det känns alltid som att Mina föräldrar vet att jag har kollat på det dagen efter! Finns det någon chans att någon kan se det? För jag kollar på min telefon och raderat alltid historiken osv sen... Men är så himla rädd för att någon ska kunna se Tumme ned

Tacksam för svar tack!!

7 år. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var runt 11 så det e lugnt. 


   
SvaraCitera