Aviseringar
Rensa alla

Ångest inför Livet?


Ämnesstartare

Haha låter lite konstigt men vafan jag får typ panikattacker när jag tänker på en vanlig människas liv.

Jobba hela tiden och sen typ ta 1 veckas ledigt för semester om året.. fan vad sorgligt liv :S.

Och sen får man njuta av friheten när man är för gammal för att gå själv...

Är jag den enda som tänker såhär :P?

Jag vet inte jag blir typ manodepressiv när jag kommer på det här xD


   
Citera
Ämnesstartare

Nej jag håller med. Ska fan inte ha det så.


   
SvaraCitera

REVOLUTION


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Sucks big time. Det är därför man skall ha ett jobb där man känner att det är kul att gå upp på morgonen och jobba x antal timmar. Annars blir det drygt och segt som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Är jag den enda som tänker såhär :P?

tänker så massor, ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, tänker aldrig på den vanliga människans liv, om jag inte vill somna [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill kunna njuta av mina pengar som jag tjänar och explore the world 🙁 Inte typ åka till typ svenska standard resemål 1 vecka om året :<.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spara en massa pengar, ta semester i ett par år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ditt liv blir vad du gör det till eller.


   
SvaraCitera

Ni kan ställa er på sergelstorg och demonstrera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Men ditt liv blir vad du gör det till eller.

För att undvika det livet så måste jag antingen vinna på lotto (en jävla massa) eller inte jobba och leva som luffare -.- vilket inte direkt är ett bättre liv

Och jag vill fortfarande tjäna mina pengar på nått sätt, tror inte jag skulle gilla det lika mycket om jag från början är multimiljardär utan någon ansträngning, skulle vara nice i början men till slut skulle det bli lite typ, jaha, nu da. Lite som att fuska i spel 😛 Man är excited i början över alla vapen eller w/e man har låst upp och sen när man har det så vet man inte vad man ska göra efter 5 minuter.

Aja iaf så är jag sad now :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

För att undvika det livet så måste jag antingen vinna på lotto (en jävla massa) eller inte jobba och leva som luffare -.- vilket inte direkt är ett bättre liv

Vet. [crazy] Men jag lever hellre som en luffare än det där "vanliga" livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Men ditt liv blir vad du gör det till eller.

Ditt är br [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Ditt är br [crazy]

Varför!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Varför!

Var ej seriös från början, men kom på att du känner Tickstart så det är ju instant win redan där liksom.


   
SvaraCitera