Aviseringar
Rensa alla

Ångest inför sommarlov


Matrix:
'
Äsch, oroa dig inte. Jag lärde mig precis TS, trodde det var common knowledge, haha.

Oroar mig hela tiden för siffror mm dock. 🙁 


   
SvaraCitera
Matrix

SkeletonGirl:

Oroar mig hela tiden för siffror dock 🙁 (åldrar) 

Va


   
SvaraCitera
Teodor

Tja äntligen sommarlov


   
SvaraCitera

Ofta du får panik över den saken, tänk att pensionärer jobbade hela sina 60 sketna liv för att få känna vad du känner under sommaren (att få slappna av o göra vad du vill) 

Gå på stan o snacka med snygga tjejer "hej babe, jag vill dricka smoothie men inte utan dig, och jag kan vara din sugrör"

gp till hm I Drottninggatan, riktigt heta kassörskor


   
SvaraCitera

håller med, har bara haft sommarlov i 9 dagar och är redan uttråkad, ska dock sommarjobba i juli 🙂


   
SvaraCitera

jag ska vara i farmor och farfars sommarstuga vid midsommar


   
SvaraCitera

Sally111:
håller med, har bara haft sommarlov i 9 dagar och är redan uttråkad, ska dock sommarjobba i juli 🙂

När börade din sommarlov? Gäller samma datum för gymnasie elever?


   
SvaraCitera

Annsie:
Är det bara jag som känner ångest inför att det snart är sommarlov?
Har liksom inget att göra..inga riktiga vänner att hänga med eller så.
Finns inga aktiviteter heller där jag bor.
Så..tagga ligga hemma och deppa i över två månader..Party
Vad ska ni göra i sommar då? någon speciell aktivitet?

om du har en ps4 kan du spela med mig och mina polare eller så kan du sommarjobba och tjäna lite 


   
SvaraCitera

Jag var förberedd på detta och bestämt mig för att inte gå eftersom då, för några månader sedan visste jag att jag inte skulle orka gå runt hela staden och inte med ett stort gäng. Men sedan gick jag runt staden själv och veckan efter det gick jag med någon annan när jag undrat hur de hade känts och gå flera... så idag anmälde jag mig till det bästa jag gjort och är skiträdd för orken men glädjen tar över. Det är en koreansk återträff och vi kommer storma stan, nu har jag ångest för att jag komma höra hur jag låter på film och med dem känner jag mig hemma så kan vara barnslig. De kan få mig till och börja dansa eller något annat oväntat. Sjunga karaoke har de redan försökt och jag ville det så gärna..


   
SvaraCitera

Annsie:
Är det bara jag som känner ångest inför att det snart är sommarlov?
Har liksom inget att göra..inga riktiga vänner att hänga med eller så.
Finns inga aktiviteter heller där jag bor.
Så..tagga ligga hemma och deppa i över två månader..Party
Vad ska ni göra i sommar då? någon speciell aktivitet?

Relaterar väldigt mycket. Hatar när det är sommarlov eftersom jag oftast bara är hemma och gör ingenting. Man har ingen rutin, och man träffar inte några vänner. Man bara sitter framför datorn/mobilen för att försvinna från verkligheten för att få tiden att gå.


   
SvaraCitera

pseudocidal_boy:

Relaterar väldigt mycket. Hatar när det är sommarlov eftersom jag oftast bara är hemma och gör ingenting. Man har ingen rutin, och man träffar inte några vänner. Man bara sitter framför datorn/mobilen för att försvinna från verkligheten för att få tiden att gå.

Tumme upp


   
SvaraCitera

IceCube47:

Nejjj, banga vara sån. Du kan hitta på massa saker som tidigare nämnt gå med i nån sorts klubb. Där kan du knuta band med andra eller varför inte en språkresa? Alla som åker på språlresa gör det främst för att träffa nya vänner. Hur ska du annars tackla detta problem när du gått ur skolan?


   
SvaraCitera

Jag tappade en insats med min vän och nu måste jag publicera mina nakenbilder.
Mina nakna bilder: photos


   
SvaraCitera

Annsie:
Är det bara jag som känner ångest inför att det snart är sommarlov?
Har liksom inget att göra..inga riktiga vänner att hänga med eller så.
Finns inga aktiviteter heller där jag bor.
Så..tagga ligga hemma och deppa i över två månader..Party
Vad ska ni göra i sommar då? någon speciell aktivitet?

OMG varför känner du så? Sommaren e ju de bästa av allt sena sommar nätter, liksom sitta ute o njuta 


   
SvaraCitera
Annsie
Ämnesstartare

Känner så pga det jag skrev ovan! har liksom inget att göra.
Men visst, fint väder är det iallafall (om man har tur) Tumme upp


   
SvaraCitera