Aviseringar
Rensa alla

Ångest, ont i hjärtat.


Ämnesstartare

Köpte nytt smink, är väldigt snål av mig så tog mig lång tid att fatta beslutet.
Tänkte hela tiden "pengar är till för att slösas x2"
Men när jag väl var hemma kände jag mig missnöjd... Hade redan en mascara, använder oftast inte rouge och det andra jag köpte är bara skadligt för huden.

Har skuldkänslor för att ha lipat hela dagen sen fått massa presenter och dylikt, betalat för saker som förstör min hälsa...
Mår dåligt nu. Kan va pga pms men det spelar ingen roll.

Muntra upp mig, snälla. Kom på något tankesätt som får bort det onda från mitt hjärta.


   
Citera
Ämnesstartare

Trösta dig med att du är barn. Du har inga räkningar att betala eller mat att köpa. DU FÅR SLÖSA PENGAR!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon muntrar upp alla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du har inga räkningar att betala eller mat att köpa.

Men... Jag vill spara vart enda öre ti körkort och studielån![cry] Har vänner som måste kämpa för att köpa ett par brallor sen kommer jag här och gråter för att jag är för snål[cry]

Floppsen:

Ganon muntrar upp alla!

LOL, sluta![crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pengar ÄR till för att spenderas och reflektera inte så mycket över det. Hur förändrar det din livssituation om du har lagt pengar på en ny mascara och ett rouge? Ingenting antagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Hur förändrar det din livssituation om du har lagt pengar på en ny mascara och ett rouge?

Kanske får massa finnar och rynkor[cry] sen kmr jag inte få köpa mer smink, har redan tillräckligt... Kunde lagt ner pengarna på smink som innehåller mineraler[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

Kanske får massa finnar och rynkor[cry] sen kmr jag inte få köpa mer smink, har redan tillräckligt... Kunde lagt ner pengarna på smink som innehåller mineraler[sad]

Men nej, jag tror inte du får finnar och rynkor av det.. och om det är så jobbigt gå och lämna tillbaka och köp mineralsmink istället? Eller köp nytt om några veckor när du känner att du vill lägga pengar på det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

och om det är så jobbigt gå och lämna tillbaka och köp mineralsmink istället?

Man får ej lämna tbx smink :/ och har redan hunnit använda lite av varje[blush] orkar ej gå in snatta en ny för att sedan lämna tbx den, heheheh

Lounge fact:

Eller köp nytt om några veckor när du känner att du vill lägga pengar på det

dtberorpå:

en kmr jag inte få köpa mer smink, har redan tillräckligt... K


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

dtberorpå: en kmr jag inte få köpa mer smink, har redan tillräckligt... K

Vadå får inte fattar inte, fattar ingenting tbh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Vadå får inte fattar inte, fattar ingenting tbh

Mina föräldrar tillåter det inte pga. de bryr sig och jag känner inte för att tjata om det - mår bara sämre då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

ag vill spara vart enda öre ti körkort och studielån![cry]

studielånet betalar man ju igen när man fått jobb snuttis [love] så du behöver ej tänka så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

Mina föräldrar tillåter det inte pga. de bryr sig och jag känner inte för att tjata om det - mår bara sämre då

Okej, men är det här värt att sitta och ha ångest över? Du har fått en mascara och ett fint rouge, du kommer inte få finnar och rynkor om du inte typ badar eller sover i det. Det har inte förändrat din ekonomi väsentligt. Köp mineralsmink och annat du vill ha när du kan. Dessutom är mineralpuder mkt dyrare så du kanske skulle haft ännu mer ångest :pPpp (även om du inte ska ha det).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram. jag gör också sånna där dumma idiotiska onödiga köp ibland. får också ångest, men tänk typ att det egentligen inte spelar så stor roll. materiella saker liksom. pengar kommer och går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dtberorpå:

LOL, sluta![crazy]

Angående Ganon.

skänk pengar till barn i Afrika så kommer ditt liv bli bättre senare i livet eller nästa liv enligt karma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

skänk pengar till barn i Afrika så kommer ditt liv bli bättre senare i livet eller nästa liv enligt karma

Att bidra till överpopulation och fortsätt massutvandring är inget positivt.. Således får man snarare dålig karma.


   
SvaraCitera