Aviseringar
Rensa alla

Ångest , Overklighetskänslor HJÄLP?!?


Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror också det sitter i ditt huvud. Sluta oroa dig. Det är inte troligt att du skulle fått en hjärnskada med sådana symtom du beskriver. Minnet är nog inbillning.
Gå till en psykolog om inte själva insikten om att det är inbillning hjälper. Din snetripp behöver inte skilja sig alls från traumat man får efter en annan traumatisk upplevelse och det kan i många fall kräva psykologhjälp.

Däremot så tvekar jag inte en sekund på att rökmixarna som kom efter det första spiceförbudet en vacker dag kommer visa sig ge allvarliga skador. Tredje generationens mixar verkar asläskiga och med tanke på vad folk beskriver för effekter på tex flashback, så känns det som man lika gänra kan sniffa tändgas eller låta armar och ben ruttna bort av galna hallucinogener. Håll er borta, kära ungdomar, var rädd om era hjärnor, kroppar och kompisar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Håll er borta, kära ungdomar, var rädd om era hjärnor, kroppar och kompisar!

[love] aw


   
SvaraCitera

kallas placebo.


   
SvaraCitera

Gå till doktorn.


   
SvaraCitera

Du har troligtvis fått någon sorts ångest, men ta inte reda på vad, för då kommer du hypa dig om det också och tro mig då blir allt värre. Gå till en doktor, be henne/han skriva ut zoloft eller något liknande. Absolut INTE benzo elr atarax.. Jag har exakt samma problem .. Rökte fick st och blev skev i två år.. jag sluta gå ut helt.. men det ända du kan göra dig nu är att sysselsätta dig till fullo så du inte hypar upp dig.. Lycka till [love]


   
SvaraCitera

haha blev två personer sjukt obehagligt."under st"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matildan:

Gå till en doktor, be henne/han skriva ut zoloft eller något liknande. Absolut INTE benzo elr atarax..

benzo håller jag med dig om att man objektivt kan säga är dåligt och bör undvikas i de flesta fall, men atarax? Det är ju helt harmlöst.

Förhoppningsvis måste han inet äta några mediciner alls för att få sina problem under kontroll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zoltar:

väl när jag läste om olika sjukdomar så tyckte jag att alla stämmde in med mina weird..

Det gör de alltid när man är rädd.

Zoltar:

Har jag fått något skit eller inbillar jag mig ?????[shake]

Jag kan ingenting om knark men det låter som att du var med om ett trauma mer än att rökningen skulle ha förstört något i din hjärna.
Blir man riktigt jävla rädd en gång så är det inte ovanligt att känslorna håller i eller återkommer oftare än innan.
Fick panikattack en gång under fotbollsträning och kunde inte andas. Efter det tog det flera månader innan jag kunde träna normalt utan att få ångest- och kvävningskänslor.
Mitt tips är att prata med någon som kan förstå och hjälpa dig, så att du slipper gå omkring med skiten.
Har du haft liknande känslor innan du rökte på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matildan:

för då kommer du hypa dig om det också och tro mig då blir allt värre. Gå till en doktor, be henne/han skriva ut zoloft eller något liknande.

Vore det inte bättre att försöka lösa problemet istället för att tvinga bort känslorna med mer droger? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

www.roka.n.nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju detta som är poängen, det är inget att få ånggest över, du öppnade bara ditt sinne lite. don't be nervous. det är inget fel, det är snarare nåt som gått rätt om man snear.


   
SvaraCitera