Aviseringar
Rensa alla

Ångest, panik, oro över kukstorlek..


Ämnesstartare

Såhär ligger det till, ska fatta mig relativt kort. Jag ser riktigt bra ut, har nästan gått steget ut med tjejer som mina vänner verkligen säger "WOW" åt. Gymmar, har sjukt stor umgängeskrets och liknande..

Jag vet precis hur jag ska göra allt för att kunna gå hela vägen, har tidigare haft förhållanden med 2 tjejer, båda av dessa anser att jag är riktigt bra i sängen (vet precis hur jag ska göra i princip)

Har haft sex med ett antal tjejer, men nu på sistonde.. Har jag verkligen haft ångest, jag har inte gått hela vägen, jag tar inte steget. Har istället nobbat en hel del tjejer fast jag egentligen velat gjort motsatsen..

Varför?

Jo, anledningen är komplex över min kuk. Jag har enligt mätning 14cm (känns psykiskt som storleken är mindre) vid erektion, inte speciellt tjock, enligt mina ögon.. Vid slak är den endast 5-6cm..

Även om man är teknisk duktig så är ju storleken en sorts första intrycket faktor, ser inte maten god ut blir man inte sugen.. Förstår ni?

Gör verkligen inte tråden för att få höra "Det är normalstort" utan för att komma över komplexet, hur ska jag komma över detta? Sån här ångest, kan i dessa fall man går hela vägen göra det omöjligt att bli erektionerad.

Ingenting man direkt säger till sina närmaste.

Har sjuk ångest över detta, mår riktigt dåligt.. Och då menar jag det verkligen! Får panik över att det inte finns sätt att förstora permanent..

Tacksam för svar, om några en vill försöka/kan ge något svar.

Kärlek.


   
Citera

Acceptera det faktum att du inte kan göra något åt saken. Ta en banan. Le och var nöjd.


   
SvaraCitera

snittlängden är ju typ 14,8 så du har mycket att må dåligt över


   
SvaraCitera

OF 5:

snittlängden är ju typ 14,8 så du har mycket att må dåligt över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vectorboy:

Jag ser riktigt bra ut

vectorboy:

Har sjuk ångest över detta

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har 14 cm. Som tjej ser jag det som en fullkomligt bra kuk. Glöm inte fingrarna bara. [smile]


   
SvaraCitera

Varför har du glömt att du enligt tjejerna är bar i sängen då? dom har ju sagt det, så du behöver ju inte direkt oroa dig?


   
SvaraCitera

Om du nu är så snygg som du påstår att andra påstår, så lär de inte lägga märke till din kuks längd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät piller..Finns väl sånna piller som får kuken att växa?
Värt ett försök om du nu mår dåligt av de..


   
SvaraCitera

Hur gammal är du?

14 är väldigt litet

Här börjar den: :slutar här?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vart lite fel där.


   
SvaraCitera

Göm en bamsedildo i rumpan som du trar fram och knullar tjejen med när hon inte tittar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Här börjar den: :slutar här?

Forumet heter ungdomar..Du är iaf inte en..Och är ingen svenne som du så jag är nog redan klar med att växa..
Du min vän!Är ett fail barn..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Menar att forumet är ämnade fö ungdomar..INte gubbe jävlar som du![mad]Gå och häng på flashback istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, tänk när man tyckte att kukstorleken var det enda beskymmer man hade [rolleyes]


   
SvaraCitera

Ja, jag har haft sex med någon med kortare än så, det kändes inget och jag klagade redan då.

Om nu tjejerna tycker du är bra, varför klaga på dig själv helt plötsligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vectorboy:

Vid slak är den endast 5-6cm..

Köp en penis-förstorare[y]


   
SvaraCitera