Aviseringar
Rensa alla

ångest pga inte gick ut igår


Ämnesstartare

Jag vet att det låter som värsta lilla grejen, men för mig är det inte det. I fredags frågade min kompis om jag ville hänga med henne ut tillsammans med två andra av mina vänner på lördagen. Då sa jag nää kan tyvärr inte (pga kände inte för det då). Sen när det blev lördag så kände jag inte för det, förrän på kvällen. Då fick jag plötsligt världens panik och kände att vad fan gör jag med mitt liv. Sitter hemma och ugglar. Allt blev förstorat o jag kom o tänka på alla kvällar jag suttit hemma och ruttnat. Nu känns allt förjävigt. Och jag vet att det bara va en enda kväll, men allt känns så jävla KÖRT. Jag sitter o ältar att jag inte gick ut, o alla gånger jag gjort likadant, och har sån jävla ångest över att jag missat massa grejer i mitt liv och att jag som 80-årig kärring kommer sitta där och hata mitt liv och hata mig själv för att jag inte gjorde saker. FAN vet inte vad jag ska göra. Den här ångesten vill inte gå bort och jag är helt jävla apatisk.


   
Citera

Är det så kring andra grejer med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :
Är det så kring andra grejer med?

Jaa, inte bara utegrejen nej. Kan dyka upp av lite olika anledningar.. Men det är för det mesta ångest över att jag inte gör roliga grejer i livet och att jag missar saker


   
SvaraCitera

rulltorta :
Är det så kring andra grejer med?

AS LONG AS LÖÖÖÖVE ME WE CAN BE UM:ARE


   
SvaraCitera

om man har haft en tidigare profil men blivit avstängd kan man då bli avstängd om dom får reda på att man är den gamla?


   
SvaraCitera

sandylocker91:

Jaa, inte bara utegrejen nej. Kan dyka upp av lite olika anledningar.. Men det är för det mesta ångest över att jag inte gör roliga grejer i livet och att jag missar saker

Ja, jag känner igen det där själv. Gör ofta ingenting och får massa ångest över alla andra som gör massa, upplever en massa och är jätteglada. Har tyvärr inga superråd eller så :/ Hur länge har det varit så?

smörgåsbordet:

AS LONG AS LÖÖÖÖVE ME WE CAN BE UM:ARE

Hehe, men smörgås då din gulleplutt Söt

smörgåsbordet:
om man har haft en tidigare profil men blivit avstängd kan man då bli avstängd om dom får reda på att man är den gamla?

Japp, sällan flera konton uppskattas 😮


   
SvaraCitera

rulltorta :

Ja, jag känner igen det där själv. Gör ofta ingenting och får massa ångest över alla andra som gör massa, upplever en massa och är jätteglada. Har tyvärr inga superråd eller så :/ Hur länge har det varit så?

Hehe, men smörgås då din gulleplutt Söt

Japp, sällan flera konton uppskattas 😮

LÖL


   
SvaraCitera

smörgåsbordet:

LÖL

Luv 


   
SvaraCitera

Exakt samma tabbe som jag gjorde igår! Och sitter dessutom och grubblar på det nu fast jag inte borde. 


   
SvaraCitera

Jag sitter nästa alltid hemma på helgerna..


   
SvaraCitera

Det är ju najs att vara hemma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :

Ja, jag känner igen det där själv. Gör ofta ingenting och får massa ångest över alla andra som gör massa, upplever en massa och är jätteglada. Har tyvärr inga superråd eller så :/ Hur länge har det varit så?

Hmm det har nog pågått i cirka 5 år (sen jag gick i 9an), känt att jag missar massa skit. Har periodvis mått mycket dåligt med depressioner etc och då har jag inte alls haft en tanke på att ens vilja gå ut, men nu när jag börjat må bättre vill jag ge mig ut igen. Känner bara ett sjukt hat mot mig själv som inte tar vara på att gå ut när jag väl mår bra osv osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Det är ju najs att vara hemma

jo kan vara skönt ibland, men har börjat märka hur värt det är att orka ta sig ut. Man får mycket energi av andra människor!! Var skitjobbigt i början, hatade det, men pressade mig själv och nu tycker jag att det är roligt att vara ute å träffa folk, gör att jag mår bättre. (vilket alla säger men jag aldrig lyssnat på)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lolo:
Jag sitter nästa alltid hemma på helgerna..

okej, det är ju vad man själv väljer att göra. men du får aldrig ångest för att du missar nått/känner dig onormal etc?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:
Exakt samma tabbe som jag gjorde igår! Och sitter dessutom och grubblar på det nu fast jag inte borde. 

å jag har tyvärr inga råd att ge... får bara orka ta sig igenom ångesten, om den nu vill försvinna


   
SvaraCitera