Aviseringar
Rensa alla

Ångest


sommargåvan: Ja, men har svårt för att vara otrevlig.. Brukar tänka att de bara vill göra ett bra jobb. Tänk om jag hade suttit i andra änden av telefonen, och alla hade lagt på och sagt nej? Fy, hemskt 🙁

Man vet innan man blir försäljare att folk kommer att avsky en, det får man räkna med


   
SvaraCitera

sommargåvan: Hah nej inte alls.. Tack PB!

Haha dumbom! Galen Varsågod...hum men kan inte bestämma mig för vad jag ska kalla dig BlinkSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:

Man vet innan man blir försäljare att folk kommer att avsky en, det får man räkna med

Aa jo, haha! Glad

patrick bateman:

Haha dumbom! Galen Varsågod...hum men kan inte bestämma mig för vad jag ska kalla dig BlinkSöt

Precis vad du vill!!! Glatt skålande


   
SvaraCitera

sommargåvan: Precis vad du vill!!!

Haha gillar Sommar-G Cool Fast helst säger jag nog ditt namn men vågar jag använda det på um? SötRodnar Är ju det finaste 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha gillar Sommar-G Cool Fast helst säger jag nog ditt namn men vågar jag använda det på um? SötRodnar Är ju det finaste 🙂

Hahahahaha Sommar-G hahahaha.... Fan vad gulligt! Hjärta Jo, säg mitt namn om du hellre vill det. Eller Carro, eller Maggan (ur mitt efternamn), eller vad som. Söt


   
SvaraCitera

sommargåvan: Hahahahaha Sommar-G hahahaha.... Fan vad gulligt!  Jo, säg mitt namn om du hellre vill det. Eller Carro, eller Maggan (ur mitt efternamn), eller vad som.

Hahaha visst är det? Mycket glad Glad jag blir att du gillar det, tycker det låter så mysigt och kul Rodnar Kan säga Cajjo! Söt När jag var väldigt liten kunde jag inte säga R typ Galen Maggan var lite coolt med! Ditt efternamn är förresten coolt Tumme upp Har du mellannamn? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hahaha visst är det? Mycket glad Glad jag blir att du gillar det, tycker det låter så mysigt och kul Rodnar Kan säga Cajjo! Söt När jag var väldigt liten kunde jag inte säga R typ Galen Maggan var lite coolt med! Ditt efternamn är förresten coolt Tumme upp Har du mellannamn? 🙂

Hhaha aw! Hjärta Tack så mycket!!  Glad Aww, men vad ska jag kalla dig? Purre? Purran? Puttis? Snuttis? Batte? Rickan? Sickan? Hickan? Otto? PB? BP? Pujje? Mycket glad


   
SvaraCitera

sommargåvan: Hhaha aw!  Tack så mycket!!   Aww, men vad ska jag kalla dig? Purre? Purran? Puttis? Snuttis? Batte? Rickan? Sickan? Hickan? Otto? PB? BP? Pujje?

Haha varsågod! Mycket glad Du är så härlig asså Hjärta Haha om du är så snäll och låter mig välja får du med välja fritt! Var bra förslag med där dock! gillade Purre (låter kattaktigt) och Snuttis (också kattaktigt, haha) Otto...Tardig Pujje var med fint! De flesta säger väl Patrick dock, inte Patrik utan Patrick som man säger i Tyskland för jag är halvtysk 🙂 

Om du vill kan jag dock avslöja mitt riktiga smeknamn som bara de som känner mig bäst använder Rodnar är fult men ah Galen Men det vågar jag inte säga här! Du får smsa så avslöjar jag det Blink  För ska dra nu

KRAM! HjärtaHjärta


   
SvaraCitera