Aviseringar
Rensa alla

Ångest, vet inte hur. Två problem


Ämnesstartare

timpeltt:
Gick sådär...

Vill först säga att jag fick 8000 av farmor som hon hade sparat till alla oss ungar så alla har fått lika mycket. Men mina föräldrar har pengarna. Går på soc

Sa som det var till dom, att jag måste kunna berätta till alla vem jag är och jag blev utkastad. Datorbordet och sängen skulle dom dumpa här utanför någon dag och mina kläder. Skulle aldrig höra av mig.

Så nu sitter jag här i lägenheten. Har en soffa här inne och hann få tvn idag. Men har inga andra möbler alls bara porslin i skåpen.. Har bara en lampa.

Var inte såhär jag trodde jag skulle spendera första natten i lägenheten 

Vad sa du till dem? Vilka kastade ut dig? Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att dom måste acceptera att jag är bög, och kommer komma hem med en kille en dag och att jag måste få berätta till alla att jag är bög. Mina föräldrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom sa att dom inte ville skämmas, att jag gör en stor sak av det. Då sa jag att ni måste acceptera att jag är bög jag har gett er lång tid. Och då sa dom att jag inte är välkommen hem längre och att kag skulle sticka


   
SvaraCitera
mens
 mens

Hemskt tråkigt. Försök komma ihåg att det är din familj som har fel och inte du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla runt dig verkar vilja väldigt mycket saker. Men vad vill du? Fundera ut det o försök tänka bort vad som skulle göra alla andra glada. O gör det du vill är du gullig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom sa förlåt och att jag skulle berätta till alla. Så har berättat till första, skickade en bild där det stog att jag är gay och att det är enklaste sättet att säga det på så behöver vi inte ta det när vi träffas i sommar.

Inget svar. Gjorde jag fel? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk är mer öppna en vad man tror, hon sa att jag fortfarande är samma person och att hon är stolt 🙂 


   
SvaraCitera