Aviseringar
Rensa alla

Ångestdämpande.


Ämnesstartare

sök psykhjälp kanshi


   
SvaraCitera
Exner

isola:

sök psykhjälp kanshi


   
SvaraCitera

sex, träning,kondition är stress avlösande jag gymmar rutiner sova, är det viktigaste kanske ändra kost äta nyttigare och lite jävlar annama alla dagar är inte bra så är livet försök hålla dig borta från mediciner så mkt det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

du kan få pm:a mig om du har ångest[blush]

hihi 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonbåt:

Endorfiner. (alltså, träna)

Choklad innehåller också det men de är ju mycket bättre att träna ... grejen den är att jag inte orkar träna , allt måste ha lugnat ner sig och så men tack för tipset[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

terapi? ta tag i det som förorsakar ångest, enda långvariga "medicinen"

ssri? sägs ju vara ångestdämpande, dock inga behovspiller utan regelbundet bruk, ger ej samma effekt som vid direkt intag av benzo men kanske gör någon skillnad i låna loppet

För ett par år sen gick jag i Dbt och sen Kbt,äter antidepp har gått hos psykolog sen jag va 9 och de är inget som hjälper.
Eller antideppen funkade förut men inte nu längre..
men ska börja gå på NA-möten och det kanske hjälper , någon som har erfarenhet om de ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Green Power:

sex, träning,kondition är stress avlösande jag gymmar rutiner sova, är det viktigaste kanske ändra kost äta nyttigare och lite jävlar annama alla dagar är inte bra så är livet försök hålla dig borta från mediciner så mkt det går.

Jag känner att jag inte har någon ork att träna och bry mig om mig själv, de enda jag egentligen vill är att ta droger men har hållt mig ren i ca 3 månader nu SUPERSTOLT[smile]
men jag ska försöka börja träna så jag kommer ut lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

I dag 00:56

sök psykhjälp kanshi

har redan fått den skiten för länge sen .


   
SvaraCitera

Men om ett lugnade funkar bra för en del så behöver det inte funka bra för dig. Man reagerar olika. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Men om ett lugnade funkar bra för en del så behöver det inte funka bra för dig. Man reagerar olika. [shake]

Jag vet men ville ändå ha tips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdom94:

eller va tror du ?

Lyrica är iaf inte narkotikaklassat som benzo, och det brukar i regel gå om du verkligen behöver medicineras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heroin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdom94:

har redan fått den skiten för länge sen .

Då söker du igen. Du har uppenbarligen problem som behöver redas ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyrica säger jag också, men det är ju jätteindividuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Heroin

Du är inte helt fel ute.

"It has been suggested that tramadol could be effective for alleviating symptoms of depression, anxiety, and phobias[6] because of its action on the noradrenergic and serotonergic systems, such as its "atypical" opioid activity."


   
SvaraCitera