Aviseringar
Rensa alla

Ångrar sex


Ångrar du det har du automatiskt blivit våldtagen, även om du inte visste det då. Anmäl honom.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Nej, faktiskt inte. All sorts sex jag har haft har betytt mycket mer än bara kroppslig tillfredsställelse.

Samma här, även när jag trodde att jag eg bara var kåt så har jag aldrig haft sex med nån jag inte gillar 🙂

iddqd:

Ångrar du det har du automatiskt blivit våldtagen, även om du inte visste det då. Anmäl honom.

Excakt, så funkar det i sverige 🙂


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Samma här, även när jag trodde att jag eg bara var kåt så har jag aldrig haft sex med nån jag inte gillar 🙂

Jag har nog aldrig blivit kåt på någon utan att gilla henne väldigt mycket. Det skulle inte funka så.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Jag har nog aldrig blivit kåt på någon utan att gilla henne väldigt mycket. Det skulle inte funka så.

Ja skulle KANSKE kunna bli kåt, men gillar jag individen vill jag bara knulla sönder den![bigsmile]


   
SvaraCitera

orka ångra,tänk efter en gång till innan du kör in random kuk i fittan,lite sent att ångra sig när gjortär gjort,deal with it.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Ja skulle KANSKE kunna bli kåt, men gillar jag individen vill jag bara knulla sönder den!

Det vill inte jag.

Jag tänker mig för och gör helt enkelt inte saker jag ångrar eller som någon annan kan ångra.


   
SvaraCitera

kebu12:

Kan ju alltid anmäla honom för våldtäkt, som en del andra tjejer gör

kan väl du göra! [smile]


   
SvaraCitera

Gryphon:

Det vill inte jag.

Du vill inte grovt sex ofta med den du gillar?

Gryphon:

Jag tänker mig för och gör helt enkelt inte saker jag ångrar eller som någon annan kan ångra.

Sex är ingen emotionell atombomb, det GÅR att ha sex utan att skada folk, man behöver inte sitta och överlägga om det 😉


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Du vill inte grovt sex ofta med den du gillar?

Ja, men inte knulla sönder henne.

Greger_EFG:

Sex är ingen emotionell atombomb, det GÅR att ha sex utan att skada folk, man behöver inte sitta och överlägga om det 😉

Jo, sex är viktigt. Det är inget jag pysslar med bara för att det ska så vara.

Och när jag väl verkligen vill ha sex med någon så har jag redan spenderat en hel massa tid med mig själv till att sitta och överlägga om det, jag analyserar allting jag tycker, tänker, och känner.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Ja, men inte knulla sönder henne.

Hmm, vad tror du jag menar med det? Jag menar ju inte att jag vill skada henne, bara knulla henne länge och vilt [wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera