Aviseringar
Rensa alla

Ångrar sex


Ushhh >< sånt är asjobbigt.. inte sex när det kommer till min del, men det kommer gå över. Tänk bara att du inte har förlorat något, det har hänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anniis:

Någon annan som också haft sex med fel person, och ångrar det?

Träffade mitt ex för några veckor sen, vi hade sex [n]


   
SvaraCitera

Anniis:

Idag hade jag sex med en kille som jag inte alls gillar på det sättet. Jag ville väl just då, men nu efteråt känns det bara fel.

Jobbigt. ): Var du oskuld innan, eller har du gjort "misstag" tidigare, haft sex med någon som sedan inte visade sig var rätt och så typ.


   
SvaraCitera

Kolla om det finns en reset-knapp någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ctrl + z


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Jobbigt. ): Var du oskuld innan, eller har du gjort "misstag" tidigare, haft sex med någon som sedan inte visade sig var rätt och så typ.

Jag var inte oskuld, men har aldrig haft sex med någon som jag inte gillat förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, vissa människor är jävligt bra på att komma på konsekvenserna när dom redan slagit en på käften.

Tänk efter innan, inte efter.

Du får nu helt enkelt sopa bort det ur huvudet, gå vidare och bry dig mindre på det. Det finns saker som är mycket viktigare att tänka på i livet.


   
SvaraCitera

Anniis:

Någon annan som också haft sex med fel person, och ångrar det?

nej,jag ångrar att jag inte hade sex med en person i fredags,jävligt arg på att jag sumpat att ha sex med den personen två gånger bara för jag tänkt på nån annan,ångrar d


   
SvaraCitera

För sent


   
SvaraCitera

Budolicious:

ja - men orka haka upp sig


   
SvaraCitera

Anniis:

Jag vet att man inte borde ha sex med någon man inte är kär i,

Varför borde man inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart man har gjort det. men försök att inte ta det så hårt eller tänka på det så mycket, för det är ju inte en så stor grej faktiskt, nuförtiden bryr sig ingen om sånt och folk gör det hela tiden.

Anniis:

jag vet att man inte borde ha sex med någon man inte är kär i

jag tycker inte du ska bry dej så mkt om vad folk säger och vad man "borde", det kanske är så att du inte bryr dej så mycket själv men att alla andra säger att man ska vara "kära för att ha sex med varandra" osv ?


   
SvaraCitera

ja...[sad][cry]
men orka haka upp sig så. livet går vidare !<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anniis:

Jag vet att man inte borde ha sex med någon man inte är kär i

Har din mamma sagt det? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ItsAsin:

Har din mamma sagt det? [blush]

Haha, jag tycker faktiskt också det. Annars hade jag blivit av med oskulden långt innan jag var 18 [cute]


   
SvaraCitera