Aviseringar
Rensa alla

Animal M-Stak


Ämnesstartare

Har köpt en låda Animal M-Stak tillsammans med 100% Whey Gold (Protein) för någon dag sen.
Nu undrar jag om jag ska köra på Animal konstant ända tills burken tar slut eller om jag endast ska använda mig av det varannan vecka. Hörde nämligen att man skulle göra så av en kompis som föreslog det. Varför vet jag inte riktigt men antar att det är för att dryga ut det på nått sätt.

Hade också varit trevligt om det finns andra här som använt sig av samma produkt och kan lämna lite reflektioner.

Sen vill jag veta hur mycket 30 gram proteinpulver är i ett deceliter mått. XD


   
Citera
Ämnesetiketter

vet inte.. men jag är den enda som har svarat på tråden
så det ska jag ha cred för [y]

men annars så är det väl
/care


   
SvaraCitera

ta allt på en gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Ett pack dagligen, 21 dagar i rad. Under träningsdagar, ta ett pack 45 minuter innan träningen. På vilodagar, ta ett pack på morgonen eller tidig eftermiddag."

Fick du ingen skopa med proteinet?
Det är väl cirka 0.5 dl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som roid rage


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roid Rage:

"Ett pack dagligen, 21 dagar i rad. Under träningsdagar, ta ett pack 45 minuter innan träningen. På vilodagar, ta ett pack på morgonen eller tidig eftermiddag."

Fick du ingen skopa med proteinet?
Det är väl cirka 0.5 dl

Härligt med någon som kan det här!

Ok, allt utan uppehåll får det bli då. Men ska man verkligen ta på vilodagarna också? Trodde Animal bara var prestationshöjande. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

30g är nästan ett helt dl mått. Du ska äta m stak varje dag tills den är slut sen därefter ska du ha uppehållet (tror allt står på burken)

Sen ska och ska. alla har olika behov,hade jag kört som man "ska" med kolhydrater och protein hade jag aldrig varit där jag är nu. Doseringar och skit på produkter är baserat på ett visst antal personer vi tester ,omöjligt och veta vad som är rätt för just dig...bara en tankeställare man kan ha,speciellt när du ska köpa "gympulver"


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera