loquor: fintHahahaha, okej, synd att det inte är för 5 år sedan då :Phade du skapat denna tråd för fem år sen hade jag nog varit mer taggad på animesnack, nu vare tyvärr länge sen jag kollade
Attitydinkontinent: jag har sett princess mononoke o sailor moonVad handlar Princess Mononoke om? Var den bra? :D
Sandy: Älskar anime filmer! Annars fullmetal alchemist :DÄlskar också FMA :DHar du sett FMA Brotherhood? tycker faktiskt den är bättre :D
Fkpaw: nya hunter x hunter e så jävla sjukt braHandlar om? :)
MasterL:hmmmm en grabb som försöker leta rätt på sin farsa o samtidigt bli en "hunter".
Handlar om? :)
Fkpaw:Gillar Death Note, Pandora Hearts, Fullmetal Alchemist Brotherhood (även bara FMA) och Hellsing Ultimate OVA, de är nog mina favoriter just nu :)
hmmmm en grabb som försöker leta rätt på sin farsa o samtidigt bli en "hunter".
Vad gillar du för anime :)?
Attitydinkontinent: jag har sett princess mononoke o sailor moonHaha Sailor Moon!
MasterL:"hoppas det kan finnas några roliga människor här"
Zerafina verkar kunna nått om anime! Användare här på UM.
MasterL:Nej :O, har inte sett klart FMA, ska se klart den :P
Älskar också FMA :DHar du sett FMA Brotherhood? tycker faktiskt den är bättre :D
Sandy:Hahahaha, gör så :)
Nej :O, har inte sett klart FMA, ska se klart den :P
Tittar på Gintama för stunden, uppe i 88 eps för stunden och tänkt vila den efter 100 för ett tag för att kolla upp andra serier jag droppat halvvägs.
Precis kollat på Bayonetta filmen, samt Spriggan. Den senare var bättre än den första men ingen var sådär strålande bra.
Annars är jag djupt nere i Manga för tillfället och läser Kokou no Hito mfl regelbundet uppdaterade.
Weeaboo: Tittar på Gintama för stunden, uppe i 88 eps för stunden och tänkt vila den efter 100 för ett tag för att kolla upp andra serier jag droppat halvvägs.Har inte hört talas om någon av dem men de är säkert bra xDPrecis kollat på Bayonetta filmen, samt Spriggan. Den senare var bättre än den första men ingen var sådär strålande bra.
Annars är jag djupt nere i Manga för tillfället och läser Kokou no Hito mfl regelbundet uppdaterade.
MasterL: Har inte hört talas om någon av dem men de är säkert bra xDÄr en veteran, serru.
tegel: så förslag på filmer och serier skulle uppskattas. helst dom som anses bäst och som "alla" anime-älskare har settfilmer: Spirited Away, Eldflugornas Grav, Princess Mononoke, Det Levande Slottet, Kiki's Expressbud