Aviseringar
Rensa alla

Anledning till registrering?


Ämnesstartare

Hej, jag undrar hur många av er här på ungdomar.se som registrerade er för att ni ville få svar på en speciell fråga, också vilken. Och vilka som inte hade någon anledning; utan bara registrerade sig.Och ja, jag har tråkigt.


   
Citera

Registrerade för att jag behövde ventilera tankar och kände mig ensam, men inte direkt någon specifik fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Registrerade för att sidan kom upp på massa olika sökningar... xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Registrerade inte av någon speciell anledning. Sedan dök upp massa gånger på google och tillslut så valde jag att registrera mig... Det var bara en slump


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Det var en gång en tjej som hade väldigt tråkigt. Hon bestämde sig för att sätta sig vid datorn och ''surfa'' lite som vanligt. Med en macka i handen satt hon och googlade på ''saker att göra för tråkiga ungdomar'' och då dök sidan upp. tadaaaaa magi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade en fråga om ett område hud som värkte

Fick aldrig något svar på den frågan

Det var googles förtjänst iaf.


   
SvaraCitera

registrerade för att min bror saa att d va 1 sjuk sida och att det fanns recept på mäsk. 


   
SvaraCitera

sen gjorde min bror den här tråden  http://ungdomar.se/forum/thread/299123  Hjärta


   
SvaraCitera
mens
 mens

kom upp på en googling och sedan registrerade jag mig ett tag efter.  det var en sådan fin sammanhållning tyckte jag och jag hade precis börjat isolera mig lite smått pga ville ej att någon skulle märka att jag hade panikångest så jag behövde ngn form av social internaktion. tänkte dock inte vara så aktiv pga ville ej inkräkta på någon gemenskap (kände dock ej så irl) men här kände jag uh folk kommer säga åt mig att jag är en knasig utböling som inte har någon rätt att vara här övht. jag blev dock jättebra mottagen. men sedan en dag *sorglig musik* skapades en tråd tillägnad en oldies skratt. jag visste inte alls vem det var, så jag frågade. davvelito skrev då att jag skulle avregga. det var ju ej seriöst menat men jag kände uhuhu nu har jag börjat känna mig för bekväm här i knew it, trots att jag visste att han skämtade. uh. att jag fortfarande minns det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: hade precis börjat isolera mig

var det från ordet isolera du tog isola? Rodnar 

fyndigt!!!!! 

vonKissekatt: ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha åh tänker alltid på isola när jag läser om isolatorer mvh.


   
SvaraCitera

S3ON:

var det från ordet isolera du tog isola? Rodnar 

fyndigt!!!!! 

haha nä 


   
SvaraCitera

mens: en dag *sorglig musik* skapades en tråd tillägnad en oldies skratt. jag visste inte alls vem det var, så jag frågade. davvelito skrev då att jag skulle avregga. det var ju ej seriöst menat men jag kände uhuhu nu har jag börjat känna mig för bekväm här i knew it, trots att jag visste att han skämtade. uh. att jag fortfarande minns det. 

Sött. 


   
SvaraCitera

Tror jag letade efter möjligheten att börja knarka. På den tiden (snart tio år sedan) så handlade um mestadels om hur man antingen blir hög eller svälter sig själv. Vad jag inte visste var att um själv skulle visa sig vara det största beroendet Censur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Registrerade mig pga. chatten, ville lära känna andra ungdomar. Mvh ensam Gråter


   
SvaraCitera