Aviseringar
Rensa alla

Anmälningar


Ämnesstartare

Hur vill ni helst att man anmäler inlägg? Ska man anmäla varje inlägg man tycker är OT, eller bara det första i en lång OT-diskussion? [crazy]

Tror det var Hampie som sa till mig en gång när jag anmälde flera inlägg i samma tråd och tyckte att jag spammade anmälningar, därför jag undrar.


   
Citera
Ämnesstartare

första lär väl räcka?


   
SvaraCitera

Jag tycker att vi borde citera gärningsmannen och sedan posta ett kodord som modsen kan söka på med vår fina sökfunktion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Hur vill ni helst att man anmäler inlägg? Ska man anmäla varje inlägg man tycker är OT, eller bara det första i en lång OT-diskussion? [crazy]

Anmäl det allra första inlägget och skriv att det finns fler OT inlägg efter det som ska ses över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anmäler alla separata inlägg, litar inte på något jävla tard till moderator att förstå vad jag syftar på skulle vara ett regelbrott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen kan det vara så att ett senare inlägg innehåller något annat som du vill uppmärksamma så anmäl det också utifall att.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

Var det du som plockade bort inläggen som var on-topic?[mad]

Kan ha råkat göra det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Han har inte skrivit ett enda inlägg som var on-topic i tråden så nä. [crazy]

Tänkte att det kanske stod både OT och OnT på någon av inläggen [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det första - ackompanjerat av en vettigt formulerad motivering/förklaring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moddsen gillade inte att jag anmälde alla inlägg separat [n]

Varningspoäng: 0
Nollpoängare och ytterligare en varning om att inte göra onödiga anmälningar. Att missbruka varningsknappen för att man misslyckats lite med grammatiken är lite överdrivet.
Varnad av arbeitmachtfrei | 2011-05-23 16:12:47 |


   
SvaraCitera

Anmäl det första inlägget, i anmälningen kan du även skriva om allt annat i tråden du tycker är oväl. Detta eftersom:
Orka trycka sig mellan tråden och anmälningarna sjutusentals gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Anmäl det första inlägget, i anmälningen kan du även skriva om allt annat i tråden du tycker är oväl. Detta eftersom:

gjort.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

gjort.

Vi är mer släpphänta och godtyckliga än så, tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråd låst pga fråga besvarad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera