Aviseringar
Rensa alla

Anna och Vikarien del 1(Seriös)


Ämnesstartare

Jag gick i nian på Vinla Skolan. Det var en tuff tid och man hade börjat inse att det var dax att satsa på plugget och höja betygen till max. Jag var en duktig elev och hade bra betyg i nästan alla ämnen utom matte. Tidigare hade just matten varit min starka sida men efter att vår lärare blivit akut sjuk hade vi fått en vikarie som bara var för snygg. Marcus hette han. Jag kunde helt enkelt inte slita blicken från honom. Han var väl knappt trettio, var lång och vältränad. Han hade svart hår som alltid var uppfluffat och stylat till max. De flesta tjejer i klassen tyckte han var snygg men inte så mycket som jag tyckte. Jag blev kåt bara av att se på honom. Senaste lektionen när jag precis som vanligt suttit och spanat på honom hade han kommit fram och frågat hur det gick. Jag erkännde att det inte gick bra och han sa åt mig att komma på extra matten samma dag klockan fem i sal fyrtiofem. "okej" svarade jag.

Klockan tio i fem stod jag utanför sal fyrtiofem och väntade. Skolan var nästan helt tom med folk nu. Fem minuter senare öppnade han dörren och släppte in mig. Jag gick in och såg mig om i klassrummet som var helt tomt. "Är jag den ända här?" frågade jag tyst. Härligt tänkte jag då kunde jag försöka prata lite med honom. Men det visade sig att han ville MYCKET mer än så. Såfort jag kommit in låste han dörren om oss. Han gick fram mot mig och strök mig över kinden. "Jag älskar dig Anna" sa han och tittade mig i ögonen. Jag visste att det inte var sant men rös ändå till i hela kroppen av beröringen. "Vill du ha MVG i matte?" Frågade han och kom väldigt nära mig. Jag började redan känna mig kåt och svarade direkt "JA!" "Okej, gör som jag säger bara så löser det sig" Viskade han lågt och tog handen innan för min tröja och tryckte på mitt ena bröst. Han drog sakta av mig tröjan med andra handen och kastade in den i ett hörn. Jag vaknade med ens till liv och knäppte själv upp BH:n. Den hamnade brevid tröjan i hörnet. "Knulla med mig!" Sa jag utan att ens tänka på vad jag gjorde. "KNULLA MIG!" Sa jag igen. "Det kan du ge dig på!" Sa han högt och sedan började det. Han slet av sig tröjan samtidigt som jag fumlade med knappen på mina byxor. Det var som en tävling om vem som kunde klä av sig först. Jag hann före och stod nu helt naken framför honom. Jag hjälpte till att dra ner hans byxor. Innanför kalsångerna stod hans kuk rakt ut och pekade mot mig. Jag kände hur vätska kom ur slidan och rann nerför ena benet. "Lägg dig ner!" befallde han. Jag gjorde som han sa och la mig ner på golvet. Jag var nu helt totalt kåt och utanför min kropp och ville att han skulle komma in i mig trots att vi inte ens börjat. Han la sig ner över mig och började pulla mig. Han tog in och ut med sina fingrar och masserade. Ständigt blev jag våtare och kåtare och han blev alldeles blöt om händerna. Han slutade då och begravde hela sitt ansikte i mig. Hans tunga slickade mig där nere och gjorde runda masserande rörelser. Jag kände tungspetsen kittla innut i mig och hur han sög upp saften som kom ur mig. Jag kände att min orgasm var på väg och började stöna högt. Han slutade och började i stället kyssa mig. Han kysste mig hårt och jag kände hans stenhårda kuk mot min slida. Men ännu var han inte inne i mig. Men jag längtade. Efter ett tag slutade han kyssa mig. "Var lite tyst så ingen hör oss" vädjade han lågt. "Jag ska om vi kan fortsätta nu" Viskade jag. "Okej men då är de tdin tur" Sa han och log. Jag satt mig upp och började massera hans kuk. Jag drog upp och ner. Sedan stoppade jag så mycket jag kunde av den i munnen och sög och sög. Jag slickade den vid mynningen och slöt om den med läpparna. "Bra så" stönade han och började jucka mot mig. Jag sög ännu mer frenetiskt. "Jag kommer" stönade han. Jag tog ut den ur munnen och lät honom komma över mina bröst. "aaa,ååhåhh så skönt" nu kunde han inte vara tyst längre. "Kom in i mig!" Bönade jag och han gjorde som jag sa. Han tryckte in sin stora kuk i mig och började rida mig. Jag stönade nu högt och ställde mig i en min brygga för att komma närmare honom. Jag kastade mig upp och la ner honom mot golvet och så började jag rida. Jag gungade fram och tillbaka på honom och kände att jag kom nu. Jag stönade högt och vätska sprutade ut. Den rann över hans kuk och ner på honom och golvet. Strax efter kom han igen och hans sperma sprutade in i mig. Jag juckade mer och mer och kunde inte sluta. Ingen av oss kunde vara tysta nu utan vi stönade högt högt. Efter ett tag tog han mig och lyfte upp mig på ett av borden. Han vände på mig så jag låg med rumpan upp och kom in i mig igen. Jag juckade mot bordet och kände mig så kåt jag aldrig varit förut. Han tryckte sig mot min skina och slickade samtidigt mina öron. Efter ett tag vände jag mig uppåt igen och vi började hångla som aldrig förr. Båda fick orgasm igen och vi möttes innuti mig. "Vänta" sa han plöttsligt och tog ut sin kuk ur mig. "Nej forsätt!!" bönade jag. "Jag vill komma på dig igen!" sa han bestämt. "okej jag gör allt du ber om." Han satte sig på mig och började runka. Sedan sprutade sperman över mig och han maserade in den över hela mig. Jag var så kåt att ajg inte brydde mig. Sedan kom han in i mig en sista gång och fick utlösning igen innan vi fick dela på oss och klä på oss igen. Jag var helt kladdig men brydde mig inte. Det var det bästa sexet någonsin.

Fortsättning följer 😛 Klaga helst inte på stavningen bedöm helheten. =)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fortsättning: Måste erkänna att det inte är jag som skrivit... haha så pervig är jag inte 😛

Jag hade nu fått mitt MVG. Jippie mina föräldrar skulle bli så glada över nyheten. Men när jag tänker tillbaka till händelsen känner jag mig ändå så smutsig att jag hade haft sex mot att få högre betyg. Ni kan inte ana hur jobbigt det var att gå på matten efter våra små lustar tidigare dag. Han tittade på mi och blinkade och jag kände direkt hur det började bulta där nere. Jag ville ha honom men ändå inte. Eller jo ajg ville ha sex. Kan man bli beroende av sex? Jag vet inte men efter sexet dagen innen kunde jag inte släppa tanken på att älska med honom eller någon annan igen. Jag rusade ur klassrummet och satte mig inne på toaletten och funderade. När jag skriver detta kommer alla tro att jag var en slampa men det är inte sant! Jag kunde bara inte låta bli att ha sex. Jag tänkte och kom på att jag nästan hade IG i spanska. Min spanska lärare Erik var då kanske runt fyrtiofem. Han var ingen skönhet men vad skulle jag göra. Jag gick till spanska klassrummet och väntade utanför tills den pågående lektionen var slut. Jag smet då in samtidigt som de andra smet ut. Jag gick fram till Erik. "Jag vill höja mitt betyg" sa jag och log. "Det är nog lite försent nu är jag rädd!" sa han och klappade mig tröstande på axeln. Jag nog min chans och tog hans hand och stoppade den innan för mina shorts. Jag sate den på min fitta. "Vad gör du?" sa han och ryckte bort handen. Han kollade för färat på mig och tog några steg mot dörren. "Vänta!" ropade jag. Snabbt som attan drog jag av mig både linnet och mina shorts. Jag knäppte snabbt upp BH:n och drog av trosorna. Han stirrade på mig. "Jag har sex med dig mot MVG, jag gör allt du säger till om" sa jag och gick fram till honom. Jag ställde mig framför honom och gned min fitta mot hans stora kuk. Jag kände hur den svällde innan för byxorna. Samtidigt kysste jag honom hårt. "Sluta." bad han men utan entusiasm. Jag slutade inte utan drog av honom tröjan och sedan byxorna. Han stod nu i bara kalsonger. Jag såg att hans han fått stånd. Han vaknade nu till och drog snabbt av sig kallsongerna. Hans kuk var större än någon annan jag sett. Den var enorm. "Så du har ändrat dig?" frågade jag finurligt. "Ja, jag vill knulla med dig, du får vilket betyg du vill!" Han tog tag i mig och började trycka på mina bröst. Hans kuk var stenhård och stod ut mellan mina ben.Det började rinna ur min fitta. Det kom mängder med vätska som droppade ner på hans kuk. Jag tog tag i den och började massera in vätskan i den. Den blev hårdare och hårdare. Han la ner mig på katedern och klättrade upp ovanför mig. Han tog in sin kuk i mig och började driva som en besatt. Hans kuk tryckte sig hård innuti mig och det var så skönt. Jag stönade högt. Jag kysste honom igen och sa åt honom att vända på sig så jag var överst. Sedan red jag honom. Han fick sin orgasm och hela hans vätska skummade in i mig. Lite rann ner på sidan. "Det är sååå skönt" väste han. "Lägg dig på mage" bad han och jag gjorde som han sa. Han la sig sedan över mig och förde in sin kuk i min röv. Sedan låg han på mig och gungade med hela sin kropp. Han var så tung och hur konstigt det än låter så var det så underbart skönt. "Du är så fin" viskade han i mitt öra. Jag ryckte då till. Vad fan höll jag på med!? Låg med en gubbe hur kunde jag. Det kunde varit min pappa... Jag kastade på mig mina kläder och sprang ut ur klassrummet. Jag kände mig äcklad hur kunde jag?


   
SvaraCitera

Hon fick ju inte komma i början 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Wdrty:

Jag ryckte då till. Vad fan höll jag på med!? Låg med en gubbe hur kunde jag. Det kunde varit min pappa... Jag kastade på mig mina kläder och sprang ut ur klassrummet. Jag kände mig äcklad hur kunde jag?

[love][love][love]All min kärlek till realister


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va kåt man blir [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad våt jag blev [cute]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera