Aviseringar
Rensa alla

Annorlunda tortyr i dexter s03


Ämnesstartare

detta händer i säsong tre. när ramon börjar tortera en snubbe med en läskflaska.

snubben är bunden i en stol o så sätter man läskflaskan med kapsyl mot ögonen o så börjar det spruta massa läsk o man hör ett okontrollerat skrik från den budne personen.

jag fattar inte vad det är ramon gör? kan någon förklara för mig. kanske visa youtubeklipp så jag fattar vad det är som egentligen händer


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

han trycker väll flaskan mot personens öga så mycket att den går sönder och det gör ont med söndrigt glas därför skirker perosnen och det sprutar läsk för att flaskan har gått sönder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller så öppnar han kapsylen med personens öga och när den öppnas sprutar det läsk för flaskan var skakad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

han trycker väll flaskan mot personens öga så mycket att den går sönder

:DD faska > öga

Lounge fact:

eller så öppnar han kapsylen med personens öga

jag förstår inte hur det är möjligt att utföra :(. sen att det gör ont?

alltså ok att man kan öppna en kapsyl med ögonvecket. men om det sprutar sedan så är det bara att stänga ögat.

Mawns, kom med din expertis o lös detta för mig 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

jag förstår inte hur det är möjligt att utföra :(. sen att det gör ont?

va? klart det gör ont att öppna en kapsyl med ett öga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

va? klart det gör ont att öppna en kapsyl med ett öga

man öppnar ju isf med ögonvecket. själva ögat är ju för mjukt för att kunna öppna en kapsyl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

man öppnar ju isf med ögonvecket. själva ögat är ju för mjukt för att kunna öppna en kapsyl

ögonvecket w/e gör väll ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

ramon börjar tortera en snubbe med en läskflaska

Vad jag fattade trycker han flaskan mot näsan så att bihålorna spolas med kolyrad läsk, verkar jävligt obehagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera