Aviseringar
Rensa alla

Anonyma frågor


Ämnesstartare

Ni vet ask.fm? Blir inte ni sjukt arga över äckliga, jobbiga, elaka frågor/kommentarer? Blir det ibland. Men mitt största problem är att jag inte vet vilken djävel som gör såhär mot mig. Fast jag förstår, vem stör sig inte på mig? Är ju så självgod att folk önskar de kände lika mkt kärlek för sig själva som jag gör. Söt


   
Citera

Tål man inte anonym skit bör man inte ha ask.fm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill man att folk ska fråga saker...


   
SvaraCitera

Och är man genuint självgod lycklig utan självtvivel bör man inte vara känslig för anonym skit heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får du många sådana frågor? Jag kan förstå att man utnyttjar anonymiteten där för att kringgå sociala regler för att få svar på grejer man verkligen undrar men när det är frågor som "varför är du en idiot?", som jag nyligen såg att en person fått, tycker jag bara att de kan gå och dö. Har man probs med någon så ska man ta upp det med hen eller hålla käften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: Tål man inte anonym skit bör man inte ha ask.fm

Är väl drf det är bra, för att lära sig tåla det. Dessutom finns det nog många som inte tål det men de låtsas som att allt är bra. Många svarar inte ens på skit, för att de inte vågar visa vad för elakt/äckligt som skickats till demRullar ögonen funderade sj på att göra så nyss/har gjort så ett par ggr.
Vill exvis inte svara på sexfrågor, frågor om jag är oskuld/inte oskuld när min släkt kan se. Lite onödigt och skämmigt

Burgfitta: Varför vill man att folk ska fråga saker...

Vet att folk kommenterar/frågar, drf jag fortsätter ha det fast efter de senaste sakerna jag fått vill jag ta bort men är rädd för att ngn tror jag blev arg/ledsen. (Blev det men det gick över)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Får du många sådana frågor? J

Inte jättemånga men typ frågor om jag vill ha sex, vad jag gillar i sängen och sådant där äckligt. Fick en fråga om min mamma också som jag besvarade, blev lite sur pga. den fast vet inte om det var illa menat från den som ställde frågan. Men är den så nyfiken kan den väl fråga privat, antagligen så ville den "skämma ut mig", annars hade jg inet fått den frågan där 🙂 

isola: Jag kan förstå att man utnyttjar anonymiteten där för att kringgå sociala regler för att få svar på grejer man verkligen undrar men när det är frågor som "varför är du en idiot?" som jag nyligen såg att en person fått tycker jag bara att de kan gå och dö. Har man probs med någon så ska man ta upp det med hen eller hålla käften.

Tycker också det... Och förstår sj. Ställde dryga frågor till en pers på min skola men det var för att hon snackade en massa skit. Men det var inte onödigt frågor. Skrev typ "varför behöver du sprida dåliga rykten? Mår du bra av det?" bara så typ 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad för frågor har du fått?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: Och är man genuint självgod lycklig utan självtvivel bör man inte vara känslig för anonym skit heller

Att visa sig sjgod är väl inte detsamma som att vara där. Vad jag är lr inte är angår egentligen ingen, sedan kanske jag väljer att visa upp mig på ett visst sätt.

Kanske inte alls tog åt mig, lr så kanske jag gjorde det. Angår ingen. Säger vad jag vill och gör vad jag vill, behöver inte vara äkta bara för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: vad för frågor har du fått?

mkt sex & typ saker om min kropp. Ngn frågade "har du haft mkt sex? därför du har så stor rumpa" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

mkt sex & typ saker om min kropp. Ngn frågade "har du haft mkt sex? därför du har så stor rumpa" 

lol vilken logik hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: "har du haft mkt sex? därför du har så stor rumpa"

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tog bort nu, aktiverar väl sen. överreagerade nog. bör ta sakerna som komplimanger lr ta hänsyn till att vissa saker är för känsliga för att ta upp privat
aja w-e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: lol vilken logik hahaha

isola: <3

vet... men mamma sa också så till mig förut hehhe :d tog åt mig extra mkt drf

Fast har ju inte haft mkt sexTardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

vet... men mamma sa också så till mig förut hehhe :d tog åt mig extra mkt drf

Fast har ju inte haft mkt sexTardig

att rumpstorlek och sex hade med varandra att göra för att rumpan fått träning genom sexakten eller att storrumpade tjejer får många erbjudanden?
bry dig inte hursom!


   
SvaraCitera