Aviseringar
Rensa alla

anonymt kontaktkort


Ämnesstartare

kinkyboy:

Hos Comviq får du gratis kontantkort med samtalspott.

Kolla in länken:
http://www.comviq.se/buy.ht​ml?offeringId=startpaket

jag var ute efter ett kontantkort då man inte behövde uppge personuppgifter inte ett gratiskontantkort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska du göra?![wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

jag var ute efter ett kontantkort då man inte behövde uppge personuppgifter inte ett gratiskontantkort.

Alltså alla kontantkort är "anonyma", de behöver dina uppgifter när du har abonnemang hos dom, inte när du köper kontantkort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Alltså, det är ju inte gratis att skaffa ett nytt nummer.

Jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

jag var ute efter ett kontantkort då man inte behövde uppge personuppgifter inte ett gratiskontantkort.

de kräver kontaktuppgifter så att de vet var det ska skicka kortet.. du kommer ej hamna på eniro eller något, har själv comviq's jag beställt från nätet, har typ 3 st såna ligger inte på eniro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Please rape me:

Jo.

Nej. Du kan inte gå in i en afför och FÅ ett nytt startpaket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej. Du kan inte gå in i en afför och FÅ ett nytt startpaket

Sa inte det...................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymt i vilken bemärkelse? hade du tänkt använda det för knarkhandel eller terrorism så rekommenderar jag även ny mobil, annars kan avlyssning och dylikt ske via imei-nummer, som inte byts med kontantkort.

viktiga grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Please rape me:

de kräver kontaktuppgifter så att de vet var det ska skicka kortet.. du kommer ej hamna på eniro eller något, har själv comviq's jag beställt från nätet, har typ 3 st såna ligger inte på eniro

säkert?

Leijonsparf:

anonymt i vilken bemärkelse?

Anonymt att ingen kan söka telefonr på tex eniro elr hitta och få upp min adress tex

farbror gugge:

vad ska du göra?![wink][wink][wink]

HAHA x'D Jag tänkte mer för när man lägger upp annonser på tex blocket och så, alltid bra att ha med telenr då dom flesta hällre ringer än mailar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Alltså alla kontantkort är "anonyma", de behöver dina uppgifter när du har abonnemang hos dom, inte när du köper kontantkort.

Jag har kontantkort och söker man mitt nr på tex eniro så får man upp min adress och allt, det tycker inte jag är anonymt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kinkyboy:

Hos Comviq får du gratis kontantkort med samtalspott.

knäppis dedär får man ju med villkåret att men registerar sitt namn. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

Anonymt att ingen kan söka telefonr på tex eniro elr hitta och få upp min adress tex

det går inte att hitta mig på eniro, jag använder inte kontantkort. det beror lite på operatör hur man går till väga, med tre så är det bara att välja att ha dolt nummer, så indexeras numret inte hos söktjänsterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det går inte att hitta mig på eniro, jag använder inte kontantkort. det beror lite på operatör hur man går till väga, med tre så är det bara att välja att ha dolt nummer, så indexeras numret inte hos söktjänsterna.

jag har ju då inte tre utan telia, får väll kolla deras hemsida om man kan hitta nått sånnt, skulle ju va skönt att ha kvar gammla nr o bara ha ett nr o allt, palla ha två nr typ xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

Jag har kontantkort och söker man mitt nr på tex eniro så får man upp min adress och allt, det tycker inte jag är anonymt

hur? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

hur? [confused]

precis som jag skrev. Gå in på tex eniro.se sök på mobilnummret och man får upp fullständigt namn adress och typ allt. Jag får iaf det på mitt


   
SvaraCitera