Aviseringar
Rensa alla

Anorektiker, hjälp


zercko
Ämnesstartare

Den här tråden är ämnad åt alla ätstörda personer på den här sidan. Jag är desperat och måste få prata med någon som har hållit på med det och dylikt. Inga konstigheter, jag vill bara ställa några frågor då jag behöver hjälp. Ni behöver inte skriva på den här tråden utan skriv direkt till mig
Det här är pinsamt för mig att be om men jag är desperat


   
Citera

Tycker du ska kontakta time på denna hemsida, hon har själv haft problem med detta och är väldigt kunnig inom ämnet. Det är också helt ok att prata med mig, såklart. Jag har inte blivit diagnosticerad med någon ätstörning men jag vet att jag tidigare i livet haft vissa tendenser.

Lycka till!

Och obs, det är inte pinsamt att be om hjälp - det är bra!


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

Fingerprints:
Tycker du ska kontakta time på denna hemsida, hon har själv haft problem med detta och är väldigt kunnig inom ämnet. Det är också helt ok att prata med mig, såklart. Jag har inte blivit diagnosticerad med någon ätstörning men jag vet att jag tidigare i livet haft vissa tendenser.

Lycka till!

Och obs, det är inte pinsamt att be om hjälp - det är bra!

Tack ska du ha! Hjärta


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

Hon är offline :c


   
SvaraCitera

zercko:
Hon är offline :c

Hon loggar säkert in snart! 


   
SvaraCitera

 Är det konstigt att jag då och då önskar att jag lättare skulle kunna falla ner i anorexia? Jag brukar ta mig ifrån problem lätt. Hade ganska kraftig depression som jag steg ut ifrån för att jag inte orkade psykologer. Synd bara att jag gillar mat för mycket.


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

Zerafina:

Hon loggar säkert in snart! 

Brukar hon logga in flera gånger per dag? För såg nyss att hon var inne idag tidigare


   
SvaraCitera

zercko:

Brukar hon logga in flera gånger per dag? För såg nyss att hon var inne idag tidigare

Jadå Glad Kan be henne logga in om hon är vaken!


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jadå Glad Kan be henne logga in om hon är vaken!

Kanske inte ska störa henne, hon har ju ett liv utanför ud med o:


   
SvaraCitera

zercko: hon har ju ett liv utanför ud med o:

Haha säg inte det Blink


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

Fingerprints:

Haha säg inte det Blink

Tack så mycket 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Mycket glad Amen hallå.

Fingerprints:

Haha säg inte det Blink


   
SvaraCitera

Inget Namn:
 Är det konstigt att jag då och då önskar att jag lättare skulle kunna falla ner i anorexia? Jag brukar ta mig ifrån problem lätt. Hade ganska kraftig depression som jag steg ut ifrån för att jag inte orkade psykologer. Synd bara att jag gillar mat för mycket.

Upplever samma sak.


   
SvaraCitera