Aviseringar
Rensa alla

anorexi?


Ämnesstartare

Hej därute !
jag är en 18årig tjej som håller på att tillfriskna ur anorexia. och jag undrar om det finns någon kille där ute som haft anorexia men fått hjälp. hur fick du hjälp, vad räddade dig?


   
Citera

varför just kille..?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

varför just kille..?

eller hur [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att jag håller på med ett projektarbete. Det humoristiska i det hela är; att inte en enda har ifrågasatt när jag bara skrivit ''tjejer''. Det är det här jag menar, så fort man kopplar ihop anorexia med killar kollar alla snopet, men när man skriver anorexia och HON, då är det inte en jävel så reagerar. INTRESSANT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

varför just kille..?

oatsreuvaue:

eller hur

oatsreuvaue:

eller hur

För att jag håller på med ett projektarbete. Det humoristiska i det hela är; att inte en enda har ifrågasatt när jag bara skrivit ''tjejer''. Det är det här jag menar, så fort man kopplar ihop anorexia med killar kollar alla snopet, men när man skriver anorexia och HON, då är det inte en jävel så reagerar. INTRESSANT


   
SvaraCitera

Andas in andas ut. Det är lugnt.


   
SvaraCitera

felicia___:

För att jag håller på med ett projektarbete. Det humoristiska i det hela är; att inte en enda har ifrågasatt när jag bara skrivit ''tjejer''. Det är det här jag menar, så fort man kopplar ihop anorexia med killar kollar alla snopet, men när man skriver anorexia och HON, då är det inte en jävel så reagerar. INTRESSANT

eller så har det att göra med att du är tjej och det därmed känns mer naturligt att du söker specifikt tjejer framför specifikt killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

eller så har det att göra med att du är tjej och det därmed känns mer naturligt att du söker specifikt tjejer framför specifikt killar.

varför känns det mer naturligt tänker du?


   
SvaraCitera

felicia___:

varför känns det mer naturligt tänker du?

enligt mina erfarenheter så brukar tjejer som vill komma i kontakt med specifikt killar vara ute efter annat än någon att prata med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

enligt mina erfarenheter så brukar tjejer som vill komma i kontakt med specifikt killar vara ute efter annat än någon att prata med.

oj, då vet jag inte vad dina erfarenheter är baserade på!


   
SvaraCitera