Aviseringar
Rensa alla

Anpassa badkläder efter intimfrisyr


Ämnesstartare

Säg att någon har korta shorts så könshår anas. eller en bikinitrosa och orakad bikinilinje. eller speedos och en buske som skymtar fram. Vad tycker ni om det? Bör man anpassa så att man har mer heltäckande badkläder för att skona folk från ens könshår eller är det upp till var och en hur mycket kropp och kroppsbehåring man vill sporta?


   
Citera
Ämnesstartare

ni kanske tycker det är knäppt men det är faktiskt en viktig fråga för mig. svara i pollen nu.


   
SvaraCitera

VILL inte se det. men vafan, brukar inte kolla folk i skrevet vilket fall som helst så m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni som svarar att ni inte vill se andras könshår - gällerdet även typ lite stubb? "måste" man vaxa enligt er?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:
VILL inte se det. men vafan, brukar inte kolla folk i skrevet vilket fall som helst så m.

tänkte om skrevet tar ögonkontakt med dig. vissa människor är ju så obvious att man inte kan låta bli att titta :c


   
SvaraCitera

Bryr mig ej. Allt annat än ett heltrimmat kön anser jag vara oattraktivt och skabbigt men det spelar mig föga roll om någon i Skellefteå sitter med hårig fitta.

Men att ha könshår som sticker ut är lika äckligt som att ha synliga snorkråkor som hänger i näsan, lukta svett, oklippta långa naglar o.s.v.


   
SvaraCitera

elverpigen:

tänkte om skrevet tar ögonkontakt med dig. vissa människor är ju så obvious att man inte kan låta bli att titta :c

men m, bryr mig ävl inte. men VILL inte de Förvirrad inte en önskan fr min sida. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:
Bryr mig ej. Allt annat än ett heltrimmat kön anser jag vara oattraktivt och skabbigt men det spelar mig föga roll om någon i Skellefteå sitter med hårig fitta.

så "din" brud måste ha clean shaved pussy men andra på tex strand, badhus etc med djungeldjuret hugo i byxorna är ok?


   
SvaraCitera

elverpigen:

så "din" brud måste ha clean shaved pussy men andra på tex strand, badhus etc med djungeldjuret hugo i byxorna är ok?

Ja jag har ingen rätt att bestämma över hur folk jag ser utomhus sköter sin intimhygien. Men det är ju fortfarande motbjudande att se, men då får man bara kolla bort. Men jag har aldrig sett en tjej som inte skött sin intimhygien, i alla fall inte en ung tjej. Är några gamla skator på 50+ här och var där man kan se en del strån sticka ut och ja det är inte vackert men men!


   
SvaraCitera

Vill ej se könshår skymta fram om jag slipper


   
SvaraCitera

Brat brat stek stek:

Ja jag har ingen rätt att bestämma över hur folk jag ser utomhus sköter sin intimhygien. Men det är ju fortfarande motbjudande att se, men då får man bara kolla bort.

det renligaste är ju att ha könshår eftersom det skyddar mot bakterier och dylikt.


   
SvaraCitera

amsi: det renligaste är ju att ha könshår eftersom det skyddar mot bakterier och dylikt.

Och... du vet att snor är bra att ha i näsan eftersom det fångar upp damm och andra skadliga partiklar man andas in, ändå så är det inte fräscht att ha snorklumpar hängandes ut ur näsan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det renligaste är ju att ha könshår eftersom det skyddar mot bakterier och dylikt.

LUFTA BORT SVAMPEN HÄHÄ

om nån anmärker ska jagsäga att jag gör just det. luftar bort svamp. dom borde hålla tyst då. appropå att jag ska ut och flasha fittan nu


   
SvaraCitera

jag tycker inte att det är fint när könshår sticker ut, men skiter i vad folk gör.


   
SvaraCitera

Brat brat stek stek:

Och... du vet att snor är bra att ha i näsan eftersom det fångar upp damm och andra skadliga partiklar man andas in, ändå så är det inte fräscht att ha snorklumpar hängandes ut ur näsan.

snoret är till för att skräp och bakterier ska åka ut, flimmerhåren fångar upp det.


   
SvaraCitera