Aviseringar
Rensa alla

Anpassa badkläder efter intimfrisyr


elverpigen:

LUFTA BORT SVAMPEN HÄHÄ

om nån anmärker ska jagsäga att jag gör just det. luftar bort svamp. dom borde hålla tyst då. appropå att jag ska ut och flasha fittan nu

använde det som ursäkt när jag särade på benen i bilen en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

använde det som ursäkt när jag särade på benen i bilen en gång.

vad sa sällskapet


   
SvaraCitera

elverpigen: jag vill inte se andras könshår

62.5% (5 röster)

Men

elverpigen: upp till var och en hur mycket kropp och kroppsbehåring man vill sporta.


   
SvaraCitera

elverpigen: jag bryr mig inte (Du röstade på detta alternativ)

Är aldrig på badstranden/badhuset ändå.


   
SvaraCitera

elverpigen:

vad sa sällskapet

fnös. jag tycker inte att en tioåring ska ta upp mer plats än han bör, och mer plats än mig, bara för att han har snopp.


   
SvaraCitera

amsi: snoret är till för att skräp och bakterier ska åka ut, flimmerhåren fångar upp det

"Slemmet transporteras bakåt i näsan och ned i svalget av cilieförande
celler i slemhinnan. Luften som inandas innehåller en mängd damm och
andra partiklar vilka delvis fastnar i snoret och därmed fungerar snoret
som ett luftfilter som skonar lungorna."


   
SvaraCitera

Ni kan fläsha ert könshår utanför trosorna, men fläsha inte fittan, då blir det anmälan om förargelseväckande beteende Blink


   
SvaraCitera

Brat brat stek stek:

"Slemmet transporteras bakåt i näsan och ned i svalget av cilieförande
celler i slemhinnan. Luften som inandas innehåller en mängd damm och
andra partiklar vilka delvis fastnar i snoret och därmed fungerar snoret
som ett luftfilter som skonar lungorna."

aha. har aldrig hört det! det finns nyttiga fördelar med könshår, trots att det är fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:
Ni kan fläsha ert könshår utanför trosorna, men fläsha inte fittan, då blir det anmälan om förargelseväckande beteende Blink

sitter just nu på balkongen i snudd på skrevlösa shorts. skyler mig med laptop.


   
SvaraCitera

elverpigen: jag vill inte se andras könshår (Du röstade på detta alternativ)

Nä, inte på stranden. Skulle jag själv dra på speedos skulle jag nog ansa först om det skulle behövas. Fast jag vet inte, mitt kroppshår är typ heltäckande så det är typ svårt att avgöra var det ena börjar och det andra slutar typ. Menmen, den dagen den sorgen.
Borde skaffa speedos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Nä, inte på stranden. Skulle jag själv dra på speedos skulle jag nog ansa först om det skulle behövas. Fast jag vet inte, mitt kroppshår är typ heltäckande så det är typ svårt att avgöra var det ena börjar och det andra slutar typ. Menmen, den dagen den sorgen.
Borde skaffa speedos.

skaffa speeedos och blinga dem med stora stenar. fett hett.


   
SvaraCitera

Brat brat stek stek: Allt annat än ett heltrimmat kön anser jag vara oattraktivt och skabbigt

men käre värld är du själv babylen jämt?


   
SvaraCitera

jag resonerar som så att attraktiva personer i 100% av fallen är mer attraktiva utan badkläder än med badkläder. och jag resonerar även så att könshår i många fall är mer attraktivt än brist på könshår. faktiskt. jag menar, det får ju gärna vara hyfsat uppstyrt, men typ stubb och jävligheter ger mig bara smärtsamma flashbacks till alla gånger jag fysiskt angripits av andra personer som gnuggat sin stubb mot mig.

således, jag har ingenting emot att se könshår tillhörandes människor jag finner attraktiva. stubb är lite drygt, men förmodligen reagerar jag inte i praktiken majoriteten av gångerna, så det är inte en fråga värd att driva. och folk som jag inte finner attraktiva vill jag helst inte se överhvudtaget, med eller utan kläder/badkläder, så dem kan jag knappast anpassa min åsikt utifrån.


   
SvaraCitera

isola:

men käre värld är du själv babylen jämt?

Åtminstone trimmad, och om jag träffar min flickvän helrakad. 
Av de flickvänner jag haft, ONS jag legat med, killpolare jag sett i omklädningsrummet har ingen varit annat än helrakad.


   
SvaraCitera

Brat brat stek stek:

Åtminstone trimmad, och om jag träffar min flickvän helrakad. 
Av de flickvänner jag haft, ONS jag legat med, killpolare jag sett i omklädningsrummet har ingen varit annat än helrakad.

Tänk när ni ska träffas under en lång tid då?


   
SvaraCitera