Aviseringar
Rensa alla

Anser du dig själv vara mogen för din ålder?


värdeuppgift:

aha, okej, sorri

[y]


   
SvaraCitera

Är nog varken eller. Beter mig inte särskillt barnsligt mot folk eller så men lever också gärna kvar lite extra i barndomen och tar ogärna ansvar och så.


   
SvaraCitera
kachin

nej jag är rätt omogen, typ 19 :s


   
SvaraCitera

"Jag håller på med politik, alltså är jag vuxen..." nä.

Jag är nog ungefär lika mogen som en 8 åring gällande vissa saker, men det har börjat komma de senaste åren det här med självständighet och sådant, det är en mognadsprocess antar jag.


   
SvaraCitera

Haha nej jag är verkligen inte mogen för min ålder.


   
SvaraCitera

Nja. Är väldigt galen-flabb-dålig-humor-ig, men ser mig som rätt mogen jämfört med andra i min ålder. Det som är viktigt för till exempel mina kompisar är inte så värst viktigt för mig och tvärt om.


   
SvaraCitera

mjölk:

Nja. Är väldigt galen-flabb-dålig-humor-ig, men ser mig som rätt mogen jämfört med andra i min ålder. Det som är viktigt för till exempel mina kompisar är inte så värst viktigt för mig och tvärt om.

Är umgefär likadant för mig! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ohja [smile]


   
SvaraCitera
Hando

Oftast är jag mogen. Men roligare att vara omogen [blush]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Beror på sammanhanget, jag är inte särskilt bra på att ta ansvar och så kanske. Men jag förstår uppenbarligen väldigt mycket mer än de flesta jag känner, och är duktig på att sätta mig in i andras situationer och så.
Så på det sättet: JA, VÄLDIGT


   
SvaraCitera

Hando:

Oftast är jag mogen. Men roligare att vara omogen [blush]

Word!!!


   
SvaraCitera

Ja.
Men för min ålder? Alltså, de flesta har väl nått någon sorts mogenhet runt 20..


   
SvaraCitera

oftast inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, när jag är utråkad, så nej.


   
SvaraCitera