Aviseringar
Rensa alla

Ansikte


Ämnesstartare

Målade ett ansikte för några dagar sen, säg gärna vad ni tycker lite snällt eller vad jag kunde gjort bättre [smile] ..

S1052055.JPG


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hon ser lite oproportionerlig ut.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men du har ju en bra grund att utvecklas från...


   
SvaraCitera

Gillar inte att ögonbrynet ligger ovanpå håret


   
SvaraCitera

Snyggt, men ögonen är inte proportionerliga till varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Gillar inte att ögonbrynet ligger ovanpå håret

Nej jag vet, bilden blev lite mörk också så det ser mer ut så också då, skulle suddat ut lite av håret så det inte ser ut som de ligger på det, haha.

Hampie:

Snyggt, men ögonen är inte proportionerliga till varandra.

Tack, nej vet behöver träna lite på det där tror jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ena ögat sitter högre upp än det andra. Hennes högra kindben gör också det med tanke på att hakan inte lutar åt något håll- men det var snyggt.


   
SvaraCitera

lemuu:

Tack, nej vet behöver träna lite på det där tror jag [smile]

Repetitio mater studiorum. Upprepning är studiernas moder ;).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det ena ögat sitter högre upp än det andra. Hennes högra kindben gör också det med tanke på att hakan inte lutar åt något håll- men det var snyggt.

Hmm jaa, det var meningen att den ena sidan skulle visas mer eller så, så skulle nog gjort nåt med hakan i så fall då kanske [surprised] ..

Hampie:

Repetitio mater studiorum. Upprepning är studiernas moder ;).

Jepp, tyvärr spelar jag WoW och gör hemsida så har inte så mycket tid över eller så, onödigt kanske men endå [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker hon ser ut som en fjortis:C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Holler inte med ovan, tycker allt var hyfsat propertineligt, men du kan skugga lite mer så ansiktet ser mer levande ut, så att det för ett djup!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

tycker hon ser ut som en fjortis:C

Haha kanske det..

PHilippaPH:

Holler inte med ovan, tycker allt var hyfsat propertineligt, men du kan skugga lite mer så ansiktet ser mer levande ut, så att det för ett djup!

Jaa.. la inte ner så mycket jobb på den eller så då jag är o var sjuk då jag målade den.. få se hur nästa blir [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Jaa.. la inte ner så mycket jobb på den eller så då jag är o var sjuk då jag målade den.. få se hur nästa blir

Nej, du kan juh fortsätta,, Alltså göra färdigt den så får vi se hur det blev när du jobbat lite extra på den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Nej, du kan juh fortsätta,, Alltså göra färdigt den så får vi se hur det blev när du jobbat lite extra på den?

Haha, ja smart [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var fint, fast jag håller med om att det blev lite knas med ena ögonbrynet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Det var fint, fast jag håller med om att det blev lite knas med ena ögonbrynet.

aha okej, jaa vet [crazy]


   
SvaraCitera