Aviseringar
Rensa alla

ansiktsbehåring


Ämnesstartare

jag funderar på att skaffa någon typ av ansiktsbehåring under en period, då jag inte rakat mig på ett tag. jag har en naturlig ansiktsbehåring som kan anses motsvara lenin, på ett ungefär. de alternativ jag främst överväger är francisco franco och august strindberg, bilder bifogas nedan.

Image

Image

är även öppen för andra förslag.

jag utgår från att ni vid detta lag vet hur jag ser ut.

så, kom med förslag. hur ska min ansiktsbehåring se ut?

edit: kan tillägga att pollen egentligen inte skulle vara där, men den kom visst med ändå, även om jag klickade på "ta bort poll", eller vad den satans knappen heter. hatar um.


   
Citera
Ämnesstartare

Image

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

[blush]

är ej förmögen att skaffa. men min gitarrist är, och han ser inte helt sällan ut ungefär så på våra cigarrkvällar. fast det är ändå uppenbart på något plan att han gått teknik. men ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Image

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

är ej förmögen att skaffa.

Synd, inte jag heller. Hoppas på bättre tur när jag är 25 år.

Leijonsparf:

han ser inte helt sällan ut ungefär så på våra cigarrkvällar.

Tung kille, give him my best regards! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tangorabatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

varmblodsgaffel

den första var lite som lenin, fast kortare. fast en bra referens för ungefär hur min ansiktsbehåring ser ut, eller iallafall skulle kunna se ut, om jag valde att utforma den efter denna bild. kvarvarande alternativ ser jag som ett försök att trolla. du är dålig på det.

ursäktar eventuella språkliga våldtäkter med en massa stolichnaya från min sida.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

strindberg (Du röstade på detta alternativ)

Snorstopp är per definition fel, bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

kvarvarande alternativ ser jag som ett försök att trolla. du är dålig på det.

Tack för din medverkan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

strindberg (Du röstade på detta alternativ)

för allt i världen.

min plan skulle annars vara:

Image


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

min plan skulle annars vara:

det där är lite som en början till engels.

Ögon i en plåthink:

Snorstopp är per definition fel, bara.

jag tycker inte det, ändå. franco är lite som hitler, fast mer pretto, och inte lika fult. som så.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

jag tycker inte det, ändå. franco är lite som hitler, fast mer pretto, och inte lika fult. som så.

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Nej.

jag tilltalas inte av din nyfunna benägenhet att ha fel. vänligen ha rätt i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du inte hade helt skeva uppfattningar kring religion skulle jag råda dig att se ut som Beefheart. Som det är så förtjänar du dock inte att bära denne ädle kämpes signum. I stället bör du se ut som Strindberg. Jag kan tänka mig att din blick och dina kindben passar bra ihop med hans ansiktsbehåring, fast jag inte vet hur du ser ut.


   
SvaraCitera