schim: Gör egna ansiktsmasker om jag ska använda det. Hade en jättebra peeling förut men tappat bort det :(Åh glömde att skriva till det! Vet att det finns en massa bra masker man kan tillverka själv. Vad brukar du oftast använda?
Bell: Kokosolja + socker (som peeling) + gurkmeja (ska bleka röda partier) + honungSmörjer du in dig med gurkmejan/använder som mask eller är allt en kroppspeeling? mvh trög
isola:inte socker, för grovt
Jag brukar använda socker och olivolja som kroppspeeling, men det funkar nog i
Kudhos:men blir hyn fin??
0/10, skulle inte rekommendera. Varje gång jag använder den så vaknar jag upp någonannanstans och mår jättekonstigt.
amsi:Tycker salt är mycket grövre. Vet att många använder havssalt men det tycker jag är alldeles för grovt.
inte socker, för grovt
isola:sockerkorn är ju större än saltkorn
Tycker salt är mycket grövre. Vet att många använder havssalt men det tycker jag är alldeles för grovt.
isola:Ja den blir strålande. Men jag gillar inte att få den där blackout:en. Men huden blir asbra.
men blir hyn fin??
isola:brustabletter, har pyttelite vatten på brukar blanda med soygurt man kan ta yoghurt elr honung också
mosad värktablett blandat med någonting?
isola:Brukar blanda allt och smeta på i ansiktet! Men när jag känner för ansiktsmask så tar jag lite vad jag har faktiskt.. ibland aspirin, som amsi säger, men får dåligt samvete när jag sköljer av ansiktet och det kommer ut i vattnet
Åh glömde att skriva till det! Vet att det finns en massa bra masker man kan tillverka själv. Vad brukar du oftast använda?
Jag brukar använda socker och olivolja som kroppspeeling, men det funkar nog i ansiktet också.
Smörjer du in dig med gurkmejan/använder som mask eller är allt en kroppspeeling? mvh trög
stereo total: Ingen alls. Har aldrig ens provat.du borde! du skulle nog gilla pilatens. man låter den torka och sedan drar man den av sig. roligt!
amsi:aha! honung har jag ju hemma. fast c-vitamin som enda brus.
brustabletter, har pyttelite vatten på brukar blanda med soygurt man kan ta yoghurt elr honung också
amsi:nej nu uh tänkte jag på kropspeeling här. mjo men jag tycker allt saltkorn är lite hårdare. har aldrig testat vare sig socker eller salt i ansiktet.
sockerkorn är ju större än saltkorn
havssalt i ansiktet?
Bell:ja det är ju det :/
Brukar blanda allt och smeta på i ansiktet! Men när jag känner för ansiktsmask så tar jag lite vad jag har faktiskt.. ibland aspirin, som amsi säger, men får dåligt samvete när jag sköljer av ansiktet och det kommer ut i vattnetmen olivolja/kokosolja + socker är ju magiskt att ha på hela kroppen!
isola:Har för mig det var mjölk, honung och socker men är inte helt säker
Åh glömde att skriva till det! Vet att det finns en massa bra masker man kan tillverka själv. Vad brukar du oftast använda?
Jag brukar använda socker och olivolja som kroppspeeling, men det funkar nog i ansikte