Aviseringar
Rensa alla

Anställningsintervju


Ämnesstartare

metafor:

Hmm... och ta för dig! Visa att du kan "leverera", med hjälp av lite lagom självsäkerhet.

ah detta kommer gå bra... 😀


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

ah detta kommer gå bra... 😀

Haha! Dock ska du inte dra några brutala skämt eller så, tror jag, innan du vet lite mer om din ev. arbetsgivare. Men det kommer säkert gå kanon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

Men det kommer säkert gå kanon!

tack [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

Haha! Dock ska du inte dra några brutala skämt eller så, tror jag, innan du vet lite mer om din ev. arbetsgivare.

Sitter du på nån awesome historia nu menar du? [cute]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Sitter du på nån awesome historia nu menar du?

Nja, låt mig säga att samma sak gäller på körskolan. Knivskämt går inte alltid hem.

Sedan jobbar jag ihop med en brutalkristen martyrkvinna emot nöjen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

Sedan jobbar jag ihop med en brutalkristen martyrkvinna emot nöjen.

Haha [bigcheers]


   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Hyde's svar är bättre 😀

har typ glömt. men han säger väl ngt med honest? :S eler ja sen säger han ngt elakt till honom. men det bästa är ju när han frågar var de tror att de är om 10 år och hyde svarar "prison" [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

har typ glömt. men han säger väl ngt med honest? :S eler ja sen säger han ngt elakt till honom. men det bästa är ju när han frågar var de tror att de är om 10 år och hyde svarar "in prison" [crazy]

Och att han vill Unionize the workers 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Och att han vill Unionize the workers 😛

hade glömt kanske skulle kolla på det ikväll [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

hade glömt kanske skulle kolla på det ikväll [rolleyes]

Mm gör så - I'm just happy to be part of the Fatso Burger-family Sir!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

I'm just happy to be part of the Fatso Burger-family Sir!

[love]


   
SvaraCitera

Nu är jag inte kvalificerad att komma med några råd då jag är dålig på sånt här.

Däremot så verkar hela jobbsökarkulturen gå ut på att man ska skryta om hur bra personliga attribut man har. "Oh, jag är väldigt ambitiös, social, finsmakare och inriktad på att utveckla mig" Det äcklar mig lite faktiskt, så kör på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

"Jag är övertygande", ska du säga övertgande.[rolleyes]

[cool]

enhimmelskdrog:

om han säger att jag ska berätta om mig själv,

Typ hur du fungerar i det sociala, att du är framåt, produktiv, engagerad, envis. En massa bra egenskaper som jag är säker på att du har[wink].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Däremot så verkar hela jobbsökarkulturen gå ut på att man ska skryta om hur bra personliga attribut man har. "Oh, jag är väldigt ambitiös, social, finsmakare och inriktad på att utveckla mig"

ah jag läste att man ska "göra reklam för sig själv" typ haha, känns töntigt [crazy]

kallprat:

Typ hur du fungerar i det sociala, att du är framåt, produktiv, engagerad, envis. En massa bra egenskaper som jag är säker på att du ha

kommer bli gtrillad [crazy]


   
SvaraCitera