Aviseringar
Rensa alla

Antagningsbesked - studera.nu


Ämnesstartare

Jag fick ett mail för några dagar sedan från VHS, där det stod att min anmälan till universitet nu är behandlad och att jag ska logga in på mina sidor på studera.nu för att kontrollera min anmälan.

Men när jag väl har loggat in på studera.nu och är inne på min anmälan, så står det att bedömmning pågår, inga medelanden.

vafan betyder det här? Om min anmälan inte äe behandlad, varför fick jag ett mail från VHS?

Allt stämmer med min ansökan osv. Ni som sökt till universitet, har ni fått besked? Eller har någon samma problem?


   
Citera

var samma för mig, fick också ett sånt mail men inget meddelande när jag väl loggade in


   
SvaraCitera

sweethart16:

Eller har någon samma problem?

Min sommarkurs var det inga problem att få besked om i alla fall.


   
SvaraCitera
Åtta

Det mailet du fick var väl bara en bekräftelse på att din anmälan mottagits och nu behandlats? Man får väl inte veta huruvida man kommit in till höstterminen förrän i juli?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweethart16:

Ni som sökt till universitet, har ni fått besked? Eller har någon samma problem?

Exakt samma här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det mailet du fick var väl bara en bekräftelse på att din anmälan mottagits och nu behandlats? Man får väl inte veta huruvida man kommit in till höstterminen förrän i juli?

Men det står att anmälan är behandlad? Inte att de mottagit anmälan? Jag har inte koll egentligen, är det normalt vid juli man får veta?


   
SvaraCitera
Åtta

sweethart16:

Men det står att anmälan är behandlad? Inte att de mottagit anmälan?

Jaha. Det var underligt. Jag har inte kollat min mail idag, så jag vet inte om jag också fått ett sådant mail då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jaha. Det var underligt. Jag har inte kollat min mail idag, så jag vet inte om jag också fått ett sådant mail då.

Jag fick mailet för några dagar sedan. Man blir ju orolig när man ser att något som ska vara där inte är det. Men är det normalt vid juli man får besked?


   
SvaraCitera
Åtta

sweethart16:

Men är det normalt vid juli man får besked?

Preliminärt, tror jag.


   
SvaraCitera

sweethart16:

Men är det normalt vid juli man får besked?

Ja. Någon gång i mitten av Juli, eller så. Då skall du tacka ja eller nej till utbilldningen du antogs till.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera