Aviseringar
Rensa alla

Antal tjejer/killar man haft sex med?


Ämnesstartare

Vad är det som är avgörande för en tjej eller kille när det gäller hur många personer den haft sex med? Är det bara utseendet som gör att många vill ha sex med den tjejen/killen eller är det hur man är som människa??
Om man nu räknar på människor som är ca 20 år, hur kan det komma sig att vissa tjejer/killar har haft sex med 50+ och andra har haft mellan 0-3 st?


   
Citera

För vissa är slampiga och inte har någon självrespekt.


   
SvaraCitera

bububu:

Vad är det som är avgörande för en tjej eller kille när det gäller hur många personer den haft sex med?

Det som är avgörande kan vara mycket:
utseende, status, rykte, personlighet, ekonomi, framåtanda, att personen har förmåga att tända den andra psykiskt/fysiskt, LÄTTTILLGÄNGLIGHET...

bububu:

Är det bara utseendet som gör att många vill ha sex med den tjejen/killen eller är det hur man är som människa??

Som sagt, se ovan.
Men för killar gäller ju 10-minus regeln på tjejer... d.v.s, om en tjej är 9 på en skala 1-10 så kan hon vara både: tjatig, jobbig, dum och irriterande innan hon hamnar på minus = inte värt att försöka ligga med. Men inte om hon är 3 på en skala, då måste hon göra ALLT rätt och till och med smöra lite extra i princip för att killen ska vilja ligga - OM INTE han själv också är en 3:a eller lägre på tjejers skala!

Medan det för oss tjejer också handlar om utseende men jag tror vi i överlag att vi går mer på övriga komponenter, d.v.s: status, rykte, personlighet, ekonomi, framåtanda, att han har förmåga att tända den en psykiskt/fysiskt, LÄTTTILLGÄNGLIGHET...

bububu:

Om man nu räknar på människor som är ca 20 år, hur kan det komma sig att vissa tjejer/killar har haft sex med 50+ och andra har haft mellan 0-3 st?

Värderingar och lust och som Mumble sa högre upp:

Mumble:

För vissa är slampiga och inte har någon självrespekt.

Dom som ligger runt "onödigt mycket" har ett BEKRÄFTELSEBEHOV, och ni kan säga vad ni vill men det bara är så. Jag ser det på dom som gör det, både vänner eller okända att så är fallet. Speciellt tjejerna verkar behöva bli bekräftade av killen, medan killar mest ligger runt för att det är skönt och anses tufft - men jag tror att innerst inne handlar det också för dom om bekräftelsebehov/brist på självrespekt!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera