Aviseringar
Rensa alla

Anteckningsfunktion efterfrågas!


Ämnesstartare

En funktion som vore väldigt bra att ha är ett lättillgängligt anteckningsblock, såsom t.ex. helgon.net har. Anteckningarna är privata och ingen annan (mods inkluderade) ska kunna se dem. Det ska vara ungefär som att PM:a sig själv, men smidigare.

Kan en sådan funktion implementeras, gärna lättillgänglig i en pop-up med länk vid profilen, skulle jag bli en väldigt lycklig Emil. 🙂

(Helgon suger, så vill slippa använda den).


   
Citera

Mods kan se PM ju? :S

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bra förslag dock! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Mods kan se PM ju?

nej det kan vi inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Mods kan se PM ju? :S

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter ju smart iaf


   
SvaraCitera

tobias:

nej det kan vi inte.

Varför har jag fått mina läsa ett flertal gånger i så fall? Vet vissa mods som är väldigt förtjusta i att läsa andras PM.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fick bland annat veta för inte så länge sedan att en viss mod läste alla PM mellan mig och en annan UMare ju?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Fick bland annat veta för inte så länge sedan att en viss mod läste alla PM mellan mig och en annan UMare ju?

Omöjligt. Inte ens admins kan se dina PM på ett lätt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Varför har jag fått mina läsa ett flertal gånger i så fall?

vi vanliga mods kan inte läsa användares pm. men vet ej hur det står till för U och A men tvivlar på att dom kan göra det.

är nog bara något du fått för dig.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Omöjligt. Inte ens admins kan se dina PM på ett lätt sätt.

Väldigt märkligt, då denne personen som jag PMade med berättade att moden började snacka med den andre UMaren om våra PM?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har jag också tänkt på, mkt bra förslag


   
SvaraCitera
blum
 blum

Hm, varför behövs en sådant funktion? Vad är tanken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Väldigt märkligt, då denne personen som jag PMade med berättade att moden började snacka med den andre UMaren om våra PM?

måste den väl skrytit om dom i en tråd eller visat för en mod i sådanafall för vi kan omöjligt läsa PM.


   
SvaraCitera

tobias:

måste den väl skrytit om dom i en tråd eller visat för en mod i sådanafall för vi kan omöjligt läsa PM.

Märkligt, får fråga om det. Är dock typ säker på att det inte var så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Mods kan se PM ju? :S

Absolut inte!

God Konsument:

Fick bland annat veta för inte så länge sedan att en viss mod läste alla PM mellan mig och en annan UMare ju?

Det enda sättet för oss moderatorer att läsa PM, och jag tror även detta gäller U och i viss mån A, är om en av parterna ger oss meddelanden. Jag har läst andras PM-konversationer, när en av parterna skickat det till mig.

Lindblom:

Hm, varför behövs en sådant funktion? Vad är tanken?

Dels att den precis som med uppladdade filer blir väldigt praktisk för oss som arbetar från olika datorer: Istället för att mixtra med .txt-filer eller google documents kan vi enkelt spara filer direkt här. Dessutom är den väldigt behändig när man sitter i seriösa argumentationstrådar: Man kan copy-pasta länkar man vill läsa men inte hinner just då, eller använda den som backup när man skickar ett meddelande (utifall att man skulle loggas ut). Jag använder helgonfunktionen mycket, men gillar inte sidan i allmänhet. Fan det enda jag använder på helgon.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Det enda sättet för oss moderatorer att läsa PM, och jag tror även detta gäller U och i viss mån A, är om en av parterna ger oss meddelanden. Jag har läst andras PM-konversationer, när en av parterna skickat det till mig.

[shake]

Nu blir jag förvirrad!


   
SvaraCitera