Aviseringar
Rensa alla

Anti-gay kompis?


Animal Liberation:

Det är väl du som har brist på humor som måste gå till att skämta om övergrepp.

Nachac:

Homunculi: Nope.


   
SvaraCitera

Nachac:

Invalidt påstående. Hade jag haft brist på humor hade jag antagligen inte förstått det humoristiska i påståendet och därmed inte fällt det. Med andra ord:

"Jag har så bred förståelse, jag kan till och med se det roliga i att skämta om övergrepp."

Att kunna förstå något inkluderar, i alla fall i min värld, att kunna se olika sidor av något och kanske inse att det inte är så jävla kul.

Nu tänker jag lämna er till vad ni finner roligt. [rolleyes]

Homunculi:

Nope.

emilsh:

Nope.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

mysig människa!

men äh, kan hon inte acceptera dig är hon ju inte speciellt värd att hänga runt.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Animal Liberation:

Att kunna förstå något inkluderar, i alla fall i min värld, att kunna se olika sidor av något och kanske inse att det inte är så jävla kul.

också mysig människa.

MAN KAN SKÄMTA OM ALLT.


   
SvaraCitera

Animal Liberation:

Att kunna förstå något inkluderar, i alla fall i min värld, att kunna se olika sidor av något och kanske inse att det inte är så jävla kul.

Givetvis, sedan är det fritt fram att ge fan i den humorlösa, skitnödiga aspekten.


   
SvaraCitera

Håll er till ämnet.


   
SvaraCitera

Du kan egentligen inte påverka hur hon reagerar på din sexualitet. Vill du berätta om den för henne så bör du såklart göra det, men du borde nog vara beredd på möjligheten att hon ändrar sitt beteende mot dig eller inte längre vill umgås med dig. Förhoppningsvis så väger hennes gillande av dig tyngre än hennes ogillande av "hbtq-samhället", men det går liksom inte att veta i förväg eller kontrollera.


   
SvaraCitera