Aviseringar
Rensa alla

Anti-nyårs tråden


Ämnesstartare

reben:
mkt hype ofta så dfr brukar inte festerna bli så kul pga man förväntat sig mer men denna blir perfekt ska ba sitta i en soffa med dom två jag gillar bäst att sällskapa med o chilla framför film o så = )

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Är inte så mycket för att fira nyår men behöver ju inte gå ut över andra 😛

Haha nej, men nu blir det det så ändå Galen kände mig utanför i allt gullande på um så gjorde denna för att känna mig bättre 🙂 kanske själviskt men osis.

mynona:
Jag tycker heller inte om nyår 🙂 Det finns ingen annan stund på året som firar tidens gång så mycket. Förutom födelsedagar förstås, men dem kan man slippa undan, nyår går inte att undvika lika lätt. Men ogillar man nyår är det bara att stanna på sitt rum och göra samma sak som man annars gör de kvällar man tillbringar hemma. Varför "göra något" över huvud taget? Ignorera nyårsafton och låtsas att det är vilken vanlig kväll som helst 🙂

Klokt inlägg, ditt inlägg i min gråt tråd var också bra men ville inte hålla den igång kände jag. Jaah du har rätt, fast ändå tror jag en del av mig vill fira, gnäller mest för jag är ensam, men nu är det så att jag inte behöver vara ensam men är rädd för att vara med andra Gråter för mycket.

reben:
mkt hype ofta så dfr brukar inte festerna bli så kul pga man förväntat sig mer men denna blir perfekt ska ba sitta i en soffa med dom två jag gillar bäst att sällskapa med o chilla framför film o så = )

Det lät sjukt nice!!

materialarn:

Nae men de är en och en halv mil till närmsta affär. Har inte lust att gå. Ledsen

Bil, cykel, tåg, buss, skridskor, skidor, rollerblades, helikopter? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Bil, cykel, tåg, buss, skridskor, skidor, rollerblades, helikopter?

Ända alternativet blir att gå tyvärr. Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

E väl inget speciellt med nyår, är som alla andra högtider i sverige en ursäkt för o festa. Jul e den enda riktigt goa högtiden. Men e väll jävligt gött med ursäkter för att ha lite roligt, Vrf hata på det?

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min familj är väldigt liten och jag kan inget annat än att oroa mig över om min halva släkt, som jag har noll kontakt med, är vid liv eller inte. Jag har alltid ångest den dagen och jag tror inte heller att ett nytt år löser alla problem. Som jag sa i Anti-jul tråden så tycker jag det är dåligt att läskigt många människor får för sig att det är okej att blunda för alla världens problem och bara slösa å supa. Sen tycker jag inte om fyrverkerier, ser inte det lyckliga i sånt, det enda jag ser är vettskrämda hundar och skräp ÖVERALLT. Därför är jag anti-nyår Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar också nyår. Hatar alla högtider egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon: Hatar också nyår. Hatar alla högtider egentligen.

Värnar du inte om våra svenska traditioner?


   
SvaraCitera

Ganon:
Hatar också nyår. Hatar alla högtider egentligen.

där är vi två 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Värnar du inte om våra svenska traditioner?

Bara för att jag inte gillar dem innebär det ju inte att jag vill förbjuda andra att fira dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

där är vi två 

Sweet. Ska vi hata tsms?


   
SvaraCitera

Ganon:

Sweet. Ska vi hata tsms?

låter bra de! pmar dig så att vi kan ha ett litet hat snack 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

låter bra de! pmar dig så att vi kan ha ett litet hat snack 😉 

Great Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon: Bara för att jag inte gillar dem innebär det ju inte att jag vill förbjuda andra att fira dem.

Jag frågade inte om du vill förbjuda dem, jag frågade om du inte värnar om våra traditioner.Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Jag frågade inte om du vill förbjuda dem, jag frågade om du inte värnar om våra traditioner

Har inget med värnande av traditioner att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Har inget med värnande av traditioner att göra.

Vad har inget med värnande att göra? Det var bara en mer eller mindre orelaterad fråga.


   
SvaraCitera