Aviseringar
Rensa alla

Anti-virus program


Ämnesstartare

Vilket tkr ni e det bästa anti-virus programmet?? Själv anser jag att det är AVG jag har aldrig fått ett virus som den inte tar bort näsatn direkt, fast efter jag gick över till Ubuntu så har jag inte fått ett enda virus... jag antar att de tär för att det är linux baserat och det finns inga linux virus va?


   
Citera
Ämnesstartare

Avg Ownz ![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hardstylekid:

Avg Ownz !

OFC


   
SvaraCitera

Denna tråden tar nog priset för 2011s mest ointressanta tråd I dare say.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

011s mest ointressanta tråd

i agree 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Året är ännu ungt 😛


   
SvaraCitera
Åtta

Prim:

jag antar att de tär för att det är linux baserat och det finns inga linux virus va?

Det finns, men de är mest bara proof-of-concept, och troligtvis fungerar de inte sedan de blivit publika. Men njae, inga virus att vara orolig för i alla fall.

Själv använder jag clamAv, mest för att jag hatar alla skitprogram som gnäller om trials och fanskap, är för snål för att köpa anti-virusprogram, och för bekväm för att pirata dem.


   
SvaraCitera

Anlita mig, jag slår ner alla virus


   
SvaraCitera

Avast kör jag på, inget tjat om att köpa och inte en jävla massa krångel som med AVG, Norton och annan skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AVG krånglar fan aldrig, e gratis och gnäller aldrig om nått utan gör det automatiskt för det mesta 😛


   
SvaraCitera

min dator blev av ngn mystisk anledning sur på avast
så nu har jag avira


   
SvaraCitera

ClamAV, kör man annat är man tjock eller kör ett dåligt operativsystem. Möjligen både och.


   
SvaraCitera

Jag kör MS Win XP Pro Sp3 o tycker att Kaspersky Internet Security 2011 funkar bra.


   
SvaraCitera

*gör skamlig bump*

Åhney mitt antivirus går ut om 5 dagar vad ska jag skaffa istället??? [blush]


   
SvaraCitera
zIGGE

Panda antivirus är bäst bland de betalande tjänsterna iallafall. Alla antivirus duger, men panda drar minst och ger minst problem. Med gratistjänsterna, vettetusan, bryr mig inte för att jag vill ha riktigt skydd.


   
SvaraCitera