Aviseringar
Rensa alla

Anticimex ljugs!


Ämnesstartare

Anticimex va här å spruta massa jox. Dem hade gasmask å massa skyddsutrustning. Så fråga jag: "Är det där farligt? Borde jag gå härifrån?" dem svara: "Näe det är inge farligt alls!" [tard] HALLÅ!? Varför har ni då utrustning som gör att ni kan överleva på solen på er? [tard]

Typ som när man är hos tanläkaren å ska röntgas. "Är det här farligt?". Tanläkarn svarar alltid: "Nej nej absolut inte!.... Fast jag ska nog gå ut ändå"

Hej då om jag dör av doseringen jag fick i mig [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Beror på hur ofta du utsätts och arbetsmiljöverkets krav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite skillnad på att utsättas för det en gång och dagligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ågu va ni är tråkig [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

doog:

Beror på hur ofta du utsätts och arbetsmiljöverkets krav.

Liebestraum:

lite skillnad på att utsättas för det en gång och dagligen

Som det redan sägs, så har dom utrustning för att dom antagligen utsätts för det inte bara dagligen, utan flera gånger per dag. Medans du bara har kontakt med ämnet i... inte vet jag? Några timmar? På vem vet hur många år.

Det är helt enkelt bara farligt i den mån att det kräver skyddsutrustning om man utsätts för det så ofta som dom.

Sedan försvinner det ju med tiden också, så du kanske inte borde varit där just precis när joxet sprutades, utan typ varit ute eller i alla fall i ett annat rum (om du nu har det?) tills dom var klara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

they want you dead


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konspiration!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är troligtvis bara farligt om man utsätts för det dagligen. AMS regler är inte sällan dessutom absurt strama.


   
SvaraCitera