Aviseringar
Rensa alla

Antidepressiva


Ämnesstartare

Vad knarkar ni och vilka funkar, på riktigt?


   
Citera

Fluoxetin, märker ingen skillnad ..


   
SvaraCitera

Stesolid. Man blir lugn av dem, inget annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, helst inget man går upp i vikt av.. käkar zyprexa nu vilket är rent av helvetet, har gått upp 2 kg utav dem och även förhöjd aptit, blir Aldrig mätt, vilket jag inte vill, egentligen


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Fluoxetin, märker ingen skillnad ..

samma för mig, dock har jag mer aptit .. vilket jag inte finner vidare bra .
atarax äter jag också, som sömntablett. vet inte om det räknas, men det är ju lugnande.


   
SvaraCitera

raally:

atarax äter jag också, som sömntablett.

Gör också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men något som funkar, effektivt, snabbt och helt enkelt lugnande... och helst inte förvärrar viss längtan till döden


   
SvaraCitera

Sertralin men jag vet inte om det är medicinen eller lugnt liv som gör att det går bättre. Så fort nått händer bajsar jag ju sönder huvudet igen.


   
SvaraCitera

Inget [smile]


   
SvaraCitera

raally:

atarax

somnar folk av dem?
jag tog 4-5 st per dag för några år sen mot ångest, men hände inget spec[confused]


   
SvaraCitera

isola:

somnar folk av dem?
jag tog 4-5 st per dag för några år sen mot ångest, men hände inget spec

herregud kvinna, jag däckar efter två stycken [chocked] krävs bara en halv för att jag ska kunna sova [shake]


   
SvaraCitera

raally:

herregud kvinna, jag däckar efter två stycken krävs bara en halv för att jag ska kunna sova

min doktor tyckte också det var konstigt att jag inte kände någon bättring mot panikångest eller blev det minsta dåsig av att ta upp till 6st i snabb följd., spec eftersom jag vägde rätt lite också


   
SvaraCitera

Fluoxetin var skit.


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Fluoxetin var skit.

Minst sagt.


   
SvaraCitera

Enligt erfarenheter funkar inte några piller. Har aldrig stött på någon där pillren faktiskt varit lösningen...


   
SvaraCitera