Aviseringar
Rensa alla

antidepressiva medicinen ger mig muntorrhet!


Ämnesstartare

finns sugtabletter mot muntorrhet att få på recept om man äter mediciner som kan orsaka det


   
SvaraCitera
Lounge

Blivande_japan:

gött, d har d inte gjort för mig. fast jag har astmamedicin också, så det är kanske kombon...

eller så går det inte över för alla... hoppas d gör d för dig tillslut iaf


   
SvaraCitera

"antidepressiv medicin" är extremt ospecifikt.


   
SvaraCitera

Lounge:

eller så går det inte över för alla... hoppas d gör d för dig tillslut iaf

nä, det går inte över för alla, så tror d är kört för mig

men ska försöka sluta snart så då lär d bli bättre


   
SvaraCitera
Lounge

Blivande_japan: men ska försöka sluta snart så då lär d bli bättre

lycka till med det! tänk ba på att man ska ha varit symptomfri i typ ett år innan man provar sluta


   
SvaraCitera

Lounge:

lycka till med det! tänk ba på att man ska ha varit symptomfri i typ ett år innan man provar sluta

äter ej pga depression+den som skrev ut ville jag skulle sluta för ett år sen, dock funkade det ej så fick börja igen, men berodde på att det var mycket press tror jag, ska göra ett nytt försök snart


   
SvaraCitera
Lounge

Blivande_japan: äter ej pga depression+den som skrev ut ville jag skulle sluta för ett år sen, dock funkade det ej så fick börja igen, men berodde på att det var mycket press tror jag, ska göra ett nytt försök snart

varför käkar du det? ångest?


   
SvaraCitera

Lounge:

varför käkar du det? ångest?

ah 


   
SvaraCitera
Lounge

Blivande_japan:

ah 

oki kanske andra regler ang. hur man ska sluta då


   
SvaraCitera
Lounge

käkar också pga. ångest


   
SvaraCitera

Lounge:

oki kanske andra regler ang. hur man ska sluta då

ah

fast kan tänka mig att det mest varierar vikken hjärnskrynklare man pratat med ärligt talat


   
SvaraCitera
Lounge

Blivande_japan: fast kan tänka mig att det mest varierar vikken hjärnskrynklare man pratat med ärligt talat

ja det är alltid så krångligt nog


   
SvaraCitera

Lounge:
käkar också pga. ångest

aha!


   
SvaraCitera

Lounge:

ja det är alltid så krångligt nog

ah... hoppas bli fri från medicinerna snart 


   
SvaraCitera
Draug

antidepp är inte roligt o ha o göra med så mycket bieffekter, muntorrhet e nog en av de mildaste problem som kan uppkomma. Käkade en hel del olika antidepressiva preparat för fyra fem år sen. Nu käkar jag inga såna preparat alls för jag tycker effekten av dom är inte värt de på långa vägar.


   
SvaraCitera