Aviseringar
Rensa alla

Antirasism tråden


Also ingen är lika värd 


   
SvaraCitera

djur är bäst ingen protest 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker bättre om invandrare än svenskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liksom. Invandrare har en kultur och en historia och vad har vi? Midsommar och sådana töntiga saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dessiréschlyter:
Tycker bättre om invandrare än svenskar.

Är du en sockpuppet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nigga pls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dessiréschlyter:
Tycker bättre om invandrare än svenskar.

Okej, nu är jag rätt säker på att du inte tror på vad du skriver, baserat på vad du har skrivit i andra trådar.

I bästa fall trollar du utan någon mening och vill bara ha kul.

I värsta fall försöker du utmåla folk som inte tycker som dig som dumma.


   
SvaraCitera

dessiréschlyter:
Liksom. Invandrare har en kultur och en historia och vad har vi? Midsommar och sådana töntiga saker.

image_16.jpeg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:

image_16.jpeg

Vill bara göra det tydligt att personen du svarar på antagligen låtsas att ha sina åsikter, möjligtvis för att förlöjliga sina motståndare och utmåla dom som okunniga.


   
SvaraCitera

Thé King:

För att det finns så mkt rasism och folk med annan etnicetet blir behandlade sämre än ursprungs svenskar så då tänkte jag att vi skulle ägna en tråd åt dom där vi visar dom respekt och kärlek villket dom sällan får 

Sen kan vi ju tänka på alla svenska kvinnor som blivit våldtagna av "flyktingar" det räknas väl egentligen som ett rasistiskt hatbrott, eller är jag rasist som anser att invandrare kan göra brott?


   
SvaraCitera

anonym321123:

Vill bara göra det tydligt att personen du svarar på antagligen låtsas att ha sina åsikter, möjligtvis för att förlöjliga sina motståndare och utmåla dom som okunniga.

Jag vet det, det var ett uttalande av  Mona muslim


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle97: Sen kan vi ju tänka på alla svenska kvinnor som blivit våldtagna av "flyktingar" det räknas väl egentligen som ett rasistiskt hatbrott

Inte enligt de flesta svenska icke-rasister, nej.

Kalle97: är jag rasist som anser att invandrare kan göra brott?

Nej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer: Jag vet det, det var ett uttalande av  Mona muslim

Oj, sa hon verkligen det? Hon kanske inte tänkte så mycket på det innan hon sade det. Inte för att jag gillar henne eller nåt, jag är ju marxist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle97:

Sen kan vi ju tänka på alla svenska kvinnor som blivit våldtagna av "flyktingar" det räknas väl egentligen som ett rasistiskt hatbrott, eller är jag rasist som anser att invandrare kan göra brott?

Du är ständigt desperat efter offerkoftan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dessiréschlyter:
Liksom. Invandrare har en kultur och en historia och vad har vi? Midsommar och sådana töntiga saker.

Jul, Påsk, Midsommar, helt annan typ av mat, annat sätt att leva på, annan musik, klädesstilar och byggnader ser annorlunda ut. Sverige har visst en kultur. 


   
SvaraCitera