Aviseringar
Rensa alla

antisvamp


Ämnesstartare

amsi:

ajfast det är lite kul ändå

ja
guds straff för att jag vill ha en hårfri fittA


   
SvaraCitera

elverpigen:

jaguds straff för att jag vill ha en hårfri fittA

jag får ändå, rakar ibland

och får på insidan

mvh privat


   
SvaraCitera

På apoteket finns intimprodukter för en billig peng som kan hjälpa dig.

och sen:

vaxning. skonsammare.

säger bara det.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

På apoteket finns intimprodukter för en billig peng som kan hjälpa dig.och sen:vaxning. skonsammare. säger bara det.

alla jag känner som har vaxat har fått hemska inåtväxta hårstrån


   
SvaraCitera

amsi:

alla jag känner som har vaxat har fått hemska inåtväxta hårstrån

folisan hjälper för det, om man får det. babypuder också.
sådana problem brukar dock försvinna om man vaxar regelbundet, oavsett vilken kroppsdel det handlar om.


   
SvaraCitera

hårsäckarna blir trötta och producerar mindre grova hårstrån som därför inte strerar emot så mycket vid borttagning: mindre irritation och mindre rödhet osv.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

folisan hjälper för det, om man får det. babypuder också. sådana problem brukar dock försvinna om man vaxar regelbundet, oavsett vilken kroppsdel det handlar om.

det här är personer som vaxat länge och försökt ge det en chans. jag antar att det fungerar olika för alla.


   
SvaraCitera

elverpigen:

motivera

tror det är typiskt dumt att dels leka med ph-värden och dels kleta konstigheter i underlivet


   
SvaraCitera

Har ett fett bra tips mot smärtan, för övrigt:

Direkt när man drar bort vaxet, ska man lägga handen över området man vaxade, och trycka lite lätt. Varför? För att det gör nerverna upptagna på annat och smärtan blir inte lika påtaglig.

Bra för nybörjare som är nya på det där, då de första gångerna gör ondast.


   
SvaraCitera

amsi:

det här är personer som vaxat länge och försökt ge det en chans. jag antar att det fungerar olika för alla.

javisst, så är det.
folisan eller babypuder är dock bra även om man rakar, för att motverka samma sak.


   
SvaraCitera

Jag tror på Al Bundy-metoden

man sitter naken i soffan lika bredbent som Al Bundy och låter skiten andas


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jag tror på Al Bundy-metodenman sitter naken i soffan lika bredbent som Al Bundy och låter skiten andas

nu kom jag att tänka på en sak jag gjorde men du tycker säkert att den är tråkig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

På apoteket finns intimprodukter för en billig peng som kan hjälpa dig.och sen:vaxning. skonsammare. säger bara det.

EPILERAR där jag kommer åt, rakar resten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag tror på Al Bundy-metodenman sitter naken i soffan lika bredbent som Al Bundy och låter skiten andas

kör på detta också!


   
SvaraCitera

har någon provat hårborttagningskräm på fittan?


   
SvaraCitera