Aviseringar
Rensa alla

anton96xo


Storchen84:

ewww nej please don't

Storchen84:

Omg sluta, stfuFan värre än o se, läsa eller höra en skräckis

Och du menar att det på något vis är skrämmande att höra en "skräckis"?

Hur känns det att vara typ 27, fast ändå 12?


   
SvaraCitera

dekadent:

Och du menar att det på något vis är skrämmande att höra en "skräckis"?

My bad, du har rätt, det är det inte. Ditt inlägg å andra sidan... gåshud. Den dåliga sorten.

dekadent:

Hur känns det att vara typ 27

Det känns faktiskt... bra.

dekadent:

12

I don't know, you tell me, du verkar ju trots allt vara experten. Och snälla, försök att för en gångs skull vara mer intressant än att se färg torka[tired]


   
SvaraCitera

Storchen84:

My bad, du har rätt, det är det inte. Ditt inlägg å andra sidan... gåshud. Den dåliga sorten.

Coolt. [wink]

Storchen84:

I don't know, you tell me, du verkar ju trots allt vara experten. Och snälla, försök att för en gångs skull vara mer intressant än att se färg torka

[rolleyes]


   
SvaraCitera

dekadent:

Coolt. [wink]

Hemskt tycker jag, men whatev.

dekadent:

[rolleyes]

Jag visste att du skulle säga så. Så förutsägbar[tired]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Jag visste att du skulle säga så. Så förutsägbar

Jag visste att du skulle skriva det där. [rolleyes]


   
SvaraCitera

dekadent:

Jag visste att du skulle skriva det där.

Så originellt[tired]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Så originellt

Varför ska man vara originell när man argumenterar? i lågstadiet vann kanske den vars replik "sved" mest.

Nu var jag dock inte ute efter att ha en diskussion där vi båda sitter och hittar på saker utan istället få dig att förstå hur korkad du framstår när du skriver sånt där.

Seriöst? "Visste att du skulle skriva det där!" Jaha? Jasså? Nej det gjorde du inte? :S

Vad gör du ens här på detta forum? Hade kunnat förstå din aktivitet här LITE om du typ hängt här sen du var 13-14, men du kom hit vid en ålder där det inte ens är roligt längre. Har du någon jämnårig vän? Ringer det inte något liten klocka även för dig om hur omogen du är när du tydligen finner det roligt att spendera din fritid på ett forum där medelåldern är ungefär tio år under din egen?

Vad gör du med ditt liv? Kan du se dig själv i spegeln? Du är en vuxen man, gammal nog att ha egna barn. Hur tänkte du när du bestämde dig för att börja hänga här?

Jag var väldigt säker på att du var ett troll men sen fick jag höra att du faktiskt varit på en umträff. Jag blev helt ärligt ledsen när jag fick höra det, innan gick det att ignorera dyngan du kastar ur dig, nu är det bara så otroligt sorgligt.

Jag hoppas att jag har fel och du har någon grym förklaring, men jag tror verkligen inte att det är så. Går inte det här inlägget in så är det så, i så fall är det det sista jag någonsin skriver till dig och jag hoppas verkligen att du kan göra mig den tjänsten att inte heller citera mig något mer eller på annat vis kommentera vad jag skrivit. Tack på förhand.


   
SvaraCitera

dekadent:

Nej det gjorde du inte?

Jo det gjorde jag.

dekadent:

Vad gör du ens här på detta forum?

Roar mig.

dekadent:

Har du någon jämnårig vän?

Både jämnåriga och äldre.

dekadent:

Vad gör du med ditt liv?

Mer än vad du kan tänka dig samt mer än vad jag orkar skriva om (just nu).

dekadent:

Kan du se dig själv i spegeln?

Självklart.

dekadent:

Du är en vuxen man

Japp

dekadent:

gammal nog att ha egna barn

Vem är du att avgöra när man är gammal nog att ha egna barn? Vissa har barn vid 20, andra vill inte ha barn innan dom fyllt 30nånting.

dekadent:

Hur tänkte du när du bestämde dig för att börja hänga här?

Till en början var det mest för att jävlas - och i vissa fall jävlas tillbaka. Men med tiden insåg jag att stället inte är allt för pjåkigt.

dekadent:

nu är det bara så otroligt sorgligt

Inte mitt problem eller min bry tbh. Du vet inget om mig, jag vet inget om dig. Du bara tror dig veta det ena och det andra om mig, precis som jag tror mig veta det ena och det andra om dig. Alla får tycka vad dom själva vill. Alla kan inte älska alla, och ärligt talat låter det lite jobbigt att vara älskad av alla.

dekadent:

Går inte det här inlägget in så är det så

Här förstår jag inte riktigt vad du menar.

dekadent:

jag hoppas verkligen att du kan göra mig den tjänsten att inte heller citera mig något mer eller på annat vis kommentera vad jag skrivit

Kanske. Beror på vad du skriver. Vissa saker går bara inte att motstå att kommentera.

Är fårgestunden slut nu? Eller har du mer?


   
SvaraCitera