Aviseringar
Rensa alla

använd taggar


Ämnesstartare

Mitt förslag är att ni använder taggarna. De kommer bli väldigt mycket mer användbara än va de redan är.
Använder ni inte taggar tror jag (och hoppas att aktiviteten kommer vara så hög att tråden försvinner i mängden)


   
Citera

Mer info om taggsystemet hittar ni här 


   
SvaraCitera

Hmm, buggelibugg. Gick ej att klistra in länken från mobilen...


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Mer info om taggsystemet hittar ni här 

Har du gjort en länk? Syns inte i telefonen i sådana fall.


   
SvaraCitera
Åtta

passaro:

Har du gjort en länk? Syns inte i telefonen i sådana fall.

Nej, han lyckades inte länka (de hade party där på kontoret igår, så jag utgår från att han är megabakis idag). 


   
SvaraCitera

Åtta:
Nej, han lyckades inte länka (de hade party där på kontoret igår, så jag utgår från att han är megabakis idag). 

Pffft. Är pigg som en lärka! Dock har ni gjort ett dåligt jobb med länkning från mobilen.


   
SvaraCitera
Paseo

ja asså orka hålla på å tagga trådar med bajs å röv å mens när det handlar om ngt helt annat. inte så jävla svårt lr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

ja asså orka hålla på å tagga trådar med bajs å röv å mens när det handlar om ngt helt annat. inte så jävla svårt lr.

ja det är tramsigt tagga rätt är också en bra sak


   
SvaraCitera

Ska inte moderatorer ha ett M vid sitt namn så man vet vilka som är det? Menar lättare att välja targets till nästa terrorattack. Skadeglädje

(Alltså varför bröts mitt ord mitt i, syftar på välja i meningen ovan? Hela ordet skall ju flyttas om det tar slut på "radutrymme")


   
SvaraCitera

Brat brat stek stek:

Ska inte moderatorer ha ett M vid sitt namn så man vet vilka som är det? Menar lättare att välja targets till nästa terrorattack. Skadeglädje

(Alltså varför bröts mitt ord mitt i, syftar på välja i meningen ovan? Hela ordet skall ju flyttas om det tar slut på "radutrymme")

Jo, mods och admins ska ha en symbol vid namnet. Vi har bara inte hunnit få det på plats.

(Vilken webbläsare använder du, för mig bryts inget...)


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Jo, mods och admins ska ha en symbol vid namnet. Vi har bara inte hunnit få det på plats.

(Vilken webbläsare använder du, för mig bryts inget...)

Jag använder Firefox.


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Jo, mods och admins ska ha en symbol vid namnet. Vi har bara inte hunnit få det på plats.

(Vilken webbläsare använder du, för mig bryts inget...)

För mig bryts det också på Firefox. Har länkat bild i buggtråden


   
SvaraCitera

Brat brat stek stek:

Jag använder Firefox.

Uppfattat. Skriver in i vårt buggdokument.


   
SvaraCitera