Aviseringar
Rensa alla

Använda proxy


Ämnesstartare

Tjena

Jag har försökt typ 20 olika proxy sidor där jag vill kunna kommentera på en blogg.

När jag trycker på KOMMENTERA så ska det komma fram några rutor så man kan skriva in namn och kommentar osv. Men det kommer inte fram något när jag använder proxies. :/

Vill inte att bloggens ägare ska se min ip för att jag kommenterar


   
Citera

Testa Tor/I2P


   
SvaraCitera

Som ruttenfisk sa: Använd tor, du kan använda vpn med.


   
SvaraCitera

Har du ip-bannats pga stalkning eller?

Lämna hen i fred. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Har du ip-bannats pga stalkning eller?

Lämna hen i fred. 

haha nae, vill bara inte visa min ip 🙂


   
SvaraCitera

proxy brukar inte funka bra med vissa objekt på sidor, använd vpn om du vill vara anonym


   
SvaraCitera

transparent tor-proxy är trevligtGlad


   
SvaraCitera

S.k web-proxies är rätt värdelösa då de flesta av dem saknar stöd för javaskript. TOR är inte så mycket bättre det heller, så jag skulle rekommendera VPN. Du får visserligen betala en slant, men det är så pass billigt så det kanske kan vara värt det.


   
SvaraCitera

storablodådrerpumpade:

haha nae, vill bara inte visa min ip 🙂

paranoid much?


   
SvaraCitera

Vestibulit: TOR är inte så mycket bättre det heller

Det är för att du inte vet hur man sätter upp det. Du har testat den färdigpaketerade tor-browsern.


   
SvaraCitera

Ska du näthata eller?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Det är för att du inte vet hur man sätter upp det. Du har testat den färdigpaketerade tor-browsern.

Ja, det var ju det jag fick när jag installerade TOR nyligen. Innan dess hade jag inte använt det på nästan 10 år, men kan inte påstå att det fungerade så bra då heller. Segt, vissa servrar gick det inte att surfa med öht, kunde stänga av sig självt helt plötsligt osv osv.


   
SvaraCitera

Vestibulit:

Ja, det var ju det jag fick när jag installerade TOR nyligen. Innan dess hade jag inte använt det på nästan 10 år, men kan inte påstå att det fungerade så bra då heller. Segt, vissa servrar gick det inte att surfa med öht, kunde stänga av sig självt helt plötsligt osv osv.

Torbrowsern är inte representativ för tornätverket i sin helhet. Vet man vad man gör så funkar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

paranoid much?

B.C-:
Ska du näthata eller?

Skrev för länge sedan några roliga kommentarer som fick personen att blir skitförbannad

tänkte göra samma grej nu igen - fast 3 år senare.

hemligheter


   
SvaraCitera

Icke!


   
SvaraCitera