Aviseringar
Rensa alla

använda trosor


starta en liknande tråd på flashback.org

så kommer du få massa pm efter ett tag. men det tar 3 dagar innan du får ditt account när du reggat där.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

måste komma ihåg detta någon gång när jag är superfattig

word


   
SvaraCitera

isola:

använder du såna du

Njaa men kan ju börja [blush] Men om vi gör det tillsammans kan vi ju producera ett stort antal använda trosor per dag och på sidan om kan du följa din(min) dröm om att bli radiopratare [wink]

Sen läcker jag ut den här informationen då du blivit lite kändis och då ökar försäljningen enormt bland dina lyssnare [badgrin]


   
SvaraCitera

Fasiken:

l använda trosor per dag och du kan följa din (min) dröm om att du ska bli radiopratare på sidan om [wink]

Sen läcker jag ut den här informationen då du blivit lite kändis och då ökar försäljningen enormt bland dina lyssnare [badgrin]

DEAL!!!


   
SvaraCitera

isola:

DEAL!!!

Härligt ju!
Vi måste ha en nära relation till våra kunder och ibland borde vi skicka ut som kampanjerbjudanden där det ingår två trosor extra + ett sexigt litet personligt brev [smile]


   
SvaraCitera

Fasiken:

ett sexigt litet personligt brev [smile]

ok men då får du skriva breven


   
SvaraCitera

.. och en bild på dig då du använder dem [cute] Hade ju fått hjärtattack om dem såg att det var jag som använde dem [badgrin]


   
SvaraCitera

isola:

ok men då får du skriva breven

Ska försöka.. har bara erfarenhet utav att skriva sexiga brev o sexnoveller till tjejer [cute][wink]


   
SvaraCitera

min kompis försökte sälja men ingen svara haha [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

min kompis försökte sälja men ingen svara haha [blush]

Be henne kontakta Isola då hon är våran personalansvarig på vårat nya företag och vi söker nämligen nya unga fräscha tjejer som använder trosor [badgrin]

.. usch nu börjar ja gå för långt 🙁


   
SvaraCitera

Fasiken:

tjejer som använder trosor [badgrin]

ni kräver för mycket! [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

ni kräver för mycket! [blush]

Men vi borde kunna boka en anställningsintervju ändå! Om personkemin stämmer så kan han nog ta nuvarande min plats som trosanvändare medan jag tar jobbet som fotograf som tar bilder på Isola [cute]

isola:

jag är på!

Har du kommit på nå fler idéer? [blush]


   
SvaraCitera

Fasiken:

Har du kommit på nå fler idéer? [blush]

nej jag mediterar mest då radiopratandet tar musten ur mig [sad]


   
SvaraCitera

isola:

nej jag mediterar mest då radiopratandet tar musten ur mig [sad]

Just därför är ju det här en sån bra idé då du kan använda trosor medan du gör annat [smile]

åh nu blev jag tagg! lets do it [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha hörde faktiskt om en kille som sålde använda trosor och fick in bra med pengar för det 😉 jag är helt klart berädd att göra det, ett enkelt sett att få in pengar på verkar det ju som, bara man hittar någon/några som vill köpa [y]


   
SvaraCitera