Aviseringar
Rensa alla

användaren bööörg hyllar våldtäkt


Ämnesstartare

isola:

du är ju verkligen dum på riktigt

Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak: skarp varning2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona är en skicklig instigator alltså... Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ska du säga du har fan en bild som visar en människa slita isär en stackars vargs käke


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
mynona är en skicklig instigator alltså... Förvånad

borde göra en tråd "mynona är manipulativ och vill sina medmänniskor illa"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: +ska du säga du har fan en bild som visar en människa slita isär en stackars vargs käke

den hjälper hunden/vargen att visa sina fina tänder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: ge folk oönskad uppmärksamhet och reducera dem till objekt.

man vet ju inte på förhand om uppmärksamheten är oönskad isola! Och om man säger "nice ass :$$$$" till en tjej så menar man hennes ass, inte att hela hon är bara ett piece of ass.. "nice ass ihopkopplad till din juridiska person", får man säga så? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

borde göra en tråd "mynona är manipulativ och vill sina medmänniskor illa"

Japp, hon har fått alla att tro att hon är någon slags perfekt människa som vill alla väl, och ingen tror att hon skulle kunna göra illa nån. Väldigt skickligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

den hjälper hunden/vargen att visa sina fina tänder

Ok 2pac hjälper bara att marknadsföra vackert bling bling. Det primära i bilden är alltså bling bling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: Ok 2pac hjälper bara att marknadsföra vackert bling bling. Det primära i bilden är alltså bling bling.

men tråden är ju en fullständig parodi och speglar inte alls mina åsikter, men du kanske begriper det men vill framföra någon poäng? jag förstår iaf inte denna poäng isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

man vet ju inte på förhand om uppmärksamheten är oönskad isola! Och om man säger "nice ass :$$$$" till en tjej så menar man hennes ass, inte att hela hon är bara ett piece of ass.. "nice ass ihopkopplad till din juridiska person", får man säga så? Rodnar

+___+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

så, är du nöjd med hur det här utvecklade sig? eller vad trodde du att en sådan kommentar skulle generera för svar?

ja jag är väldigt nöjd när jag tillrättavisar folk som snackar skit om mig, tack så mkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

men tråden är ju en fullständig parodi och speglar inte alls mina åsikter, men du kanske begriper det men vill framföra någon poäng? jag förstår iaf inte denna poäng isf.

Jag vet.

vet ej skrev bara nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: ja jag är väldigt nöjd när jag tillrättavisar folk som snackar skit om mig, tack så mkt.

är du väldigt nöjd över att, enligt dig, tillrättavisa någon genom att kalla denne för "verkligen dum på riktigt"?

edit: jag tycker att detta är ännu ett bevis i raden på att du sällan för något resonemang bakom det du skriver utan helt enkelt skriver något som låter bra och passar in med hur du känner att det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Jag vet.

vet ej skrev bara nåt

okej då är jag medSöt


   
SvaraCitera