Aviseringar
Rensa alla

Använder du kondom?


Ämnesstartare

Jag har funderat lite, och det är över att alla "vuxna" läkare, barnmorskor osv alltid alltid påminner om hur viktigt det är att ha kondom medan INGEN i min omgivning använder det?
Jag och min kille använder aldrig kondom, iofs är vi rätt säkra ändå eftersom ingen av oss varit med någon annan innan. Men ändå, varför använder du/inte kondom?


   
Citera

Min1:

Jag har funderat lite, och det är över att alla "vuxna" läkare, barnmorskor osv alltid alltid påminner om hur viktigt det är att ha kondom medan INGEN i min omgivning använder det?

Idioti, helt enkelt.


   
SvaraCitera

Min1:

Använder alltid kondom (Du röstade på detta alternativ)

Min1:

Jag och min kille använder aldrig kondom, iofs är vi rätt säkra ändå eftersom ingen av oss varit med någon annan innan. Men ändå, varför använder du/inte kondom?

Men du är ju inte skyddad mot den värsta "könssjukdomen" i din ålder - graviditet (om du nu inte går på p-piller).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drabant92:

(om du nu inte går på p-piller).

I do [y]


   
SvaraCitera
Åtta

Min1:

Använder aldrig kondom (Du röstade på detta alternativ)

Har en fast partner som går på p-piller och var oskuld innan hon träffade mig. Sedan är kondom det mest obekväma ting som existerar. Jag förstår inte ens hur det är fysiskt möjligt att genomföra ett samlag med sådan på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min1:

Använder aldrig kondom (Du röstade på detta alternativ)

Nu har jag ju fast sexpartner som går på piller. Men har nästan aldrig gjort det innan heller (för att det är helt värdelöst), jättedumt - jag vet. Och det är bara ren tur att jag inte åkt på nånting nångång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag förstår inte ens hur det är fysiskt möjligt att genomföra ett samlag med sådan på sig.

Haha, nja. Och ett ganska störande moment också..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Budolicious:

Men har nästan aldrig gjort det innan heller (för att det är helt värdelöst), jättedumt - jag vet.

Haha okej. Dom borde komma på något bättre än kondomer 8)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

drabant92:

i din ålder

btw, hur kan du veta min ålder? [confused]


   
SvaraCitera

Min1:

Haha okej. Dom borde komma på något bättre än kondomer 8)

Var glad att ni inte får använda djurskinn som de använde förut [badgrin].
(Var det skinn eller typ tarmar på kor?)


   
SvaraCitera

vill ha en kondom i järn


   
SvaraCitera

Min1:

Olika, (varför?) (Du röstade på detta alternativ)
33.3% (3 st)

har aldrig haft sex, kommer troligen aldrig att ha (jag vill!)


   
SvaraCitera

Min1:

btw, hur kan du veta min ålder? [confused]

Jag vet inte din ålder, men antar (!) att du är under 25. Under 25 är det nog värre att få barn än könssjukdomar, men det skiljer sig nog från person till person.


   
SvaraCitera

drabant92:

Jag vet inte din ålder, men antar (!) att du är under 25. Under 25 är det nog värre att få barn än könssjukdomar, men det skiljer sig nog från person till person.

beror på könssjukdom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drabant92:

Var glad att ni inte får använda djurskinn som de använde förut .
(Var det skinn eller typ tarmar på kor?)

Haha fyfan 🙁 Har för mig att det var tarmar? eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drabant92:

Jag vet inte din ålder, men antar (!) att du är under 25.

Haha okejdå [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom på att jag borde lägga till att jag och min kílle visst använder kondom -.- I slutet av sexen eftersom att HAN tycker det är äckligt att hans sperma rinner ur mig typ 3 dagar efter. 🙁


   
SvaraCitera